Valg af garageporte.
Fra : @nders

Dato : 12-01-07 13:06

Hej,

Er der nogen der kender kvaliteten af Ecostar porte ?

Hvordan er de sammenlignet med:

Jydeport (Wayne Dalton) som jeg kan få til 14K for 2 stk med automatik
Crawford (Euro Classic) som jeg kan få for 28K for 2 stk inkl automatik

Jeg har idag 2 Jydeporte som er ganske udemærket tilfreds med men
sammenligner man med en Crawford er der jo ret stor forskel, både i lyd og
finish, men.... der er jo også en betragtelig prisforskel.

Alle inputs er velkomne.

Mvh
Anders

Fra : Slaine

Dato : 12-01-07 16:21

"@nders" <newsmail@newsmail.news> wrote in

> [...]
>
> Jydeport (Wayne Dalton) som jeg kan få til 14K for 2 stk med automatik
> Crawford (Euro Classic) som jeg kan få for 28K for 2 stk inkl

Jeg har 2 stk Hörmann som jeg er yderst tilfredse med, de var utroligt
nemme at montere

Mvh

Martin

Fra : RL

Dato : 12-01-07 18:17

"Slaine" <Slaine@nothing.hill> skrev i en meddelelse
> "@nders" <newsmail@newsmail.news> wrote in

> Jeg har 2 stk Hörmann som jeg er yderst tilfredse med, de var utroligt
> [...]
går efter en Hörmann hos fx Portek eller Onlineport

Fra : F. Hansen

Dato : 12-01-07 16:36

"@nders" <newsmail@newsmail.news> skrev i en meddelelse
> [...]
> sammenligner man med en Crawford er der jo ret stor forskel, både i lyd og
> finish, men.... der er jo også en betragtelig prisforskel.

Der er også aros porte fra www.uni-doors.dk men kender ikke prisen.

En bekendt har fået sådan en port og er meget tilfreds med den.

Mvh Finn

Fra : thedemon90@hotmail.c~

Dato : 01-02-07 15:27

On 12 Jan., 13:05, "@nders" <newsm...@newsmail.news> wrote:
> [...]
> sammenligner man med en Crawford er der jo ret stor forskel, både i lyd og
> finish, men.... der er jo også en betragtelig prisforskel.

Kan kun anbefale Crawford porte.... De yder bl.a. 10 års garanti :D
- så er du fri for overraskelser...