Sankt Lucia
Fra : Fredrik G

Dato : 11-01-07 23:21

Hej NG

Da jeg skal til den lille Caribiske ø ved navn Sankt Lucia her i
vinterferien, ville jeg i den sammenhæng høre, om der er nogle af jer
der har været der og dykke, eller bare har hørt om stedet i
dykkermæssig sammenhæng. Jeg skal af sted med min familie, og regner
med at lave en del dykning derovre. Så hvis der er nogle af jer der
kan anbefale et dykkercenter frem for et andet, ville det falde i stor
interesse, at høre om det.

Endvidere er jeg lige blevet den lykkelige ejer af en Dräger Dolphin
rebreather, som jeg jo utrolig gerne vil slæbe med. Men jeg har
forgæves prøvet at opspore et dykkercenter som kan forsyne mig med
kalk, samt udlejning af flasker, så valget står mellem at dykke OC
eller medbringe kalk og flasker. Så hvis der er nogle er jer der
kender et sted som ligger inde med kalk, og flasker evt. også på
Martinique (som kun ligger 80 minutters sejlads derfra), ville det
være super.
Generelt ville det være fedt at høre folks mening om at rejse med en
dolphin rebreather, og hvor nemt der er at komme gennem lufthavne,
sikkerhed for at det hele når frem og ikke bliver beskadiget
undervejs, mm.

Med venlig Hilsen
Fredrik G.

Fra : Ole Michaelsen

Dato : 11-01-07 23:39

Fredrik G wrote:

> [...]
> med at lave en del dykning derovre. Så hvis der er nogle af jer der
> kan anbefale et dykkercenter frem for et andet, ville det falde i stor

Jeg var på Sct Lucia for 4 år siden, og det er en rigtig flot ø.
Desværre var jeg den eneste fra selskabet, der gerne ville dykke, så det
kom vi ikke til - vi sejlede fra Martinique via Sct Vincent og Sct Lucia
til Tobago Cays og tilbage igen. Ahhhh.....

(snap!)

.... Men for at vende tilbage til dit spørgsmål, så prøv følgende
søgning:

http://www.google.co.uk/search?hl=en&q=lucia+site%3Ascubaboard.com&btnG=Google+Search&meta=

God tur!

-Ole M