Sharin Foo - alder ?
Fra : Kim Larsen

Dato : 11-01-07 10:15

Apropos tråden om Ulla Cold fra Rocazino og hendes alder har jeg et
tilsvarende spørgsmål om Sharin Foo fra The Raveonettes:

Er der nogen der ved hvornår Sharin Foo er født (bare hvilket år) ?

Det er nærmest umuligt at finde noget om det på nettet.

Kim Larsen

E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : Peter Westh

Dato : 11-01-07 20:53

"Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Er der nogen der ved hvornår Sharin Foo er født (bare hvilket år) ?
>
> Det er nærmest umuligt at finde noget om det på nettet.

I en artikel i BT fra midt i 2003 blev hun beskrevet som "30 årig", så det
må betyde at hun blev født i 1972 eller 73.

/P

Fra : Kim Larsen

Dato : 11-01-07 21:29

"Peter Westh" <pwesth@fjern.hum.ku.dk> skrev i en meddelelse
> "Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> skrev i en meddelelse

> I en artikel i BT fra midt i 2003 blev hun beskrevet som "30 årig", så det
> må betyde at hun blev født i 1972 eller 73.

Det er også nogenlunde hvad jeg ville skyde på.

Mange tak for info.

Kim Larsen

E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : Morten S Hansen

Dato : 12-01-07 00:05

> Mange tak for info.

Lidt bonus info (hvis i ikke så Mads Steffensens lidt mislykkede
interview på DR1, forleden):

http://vip.tv2.dk/article.php/id-5771944.html

Og de har jo ret!

Mødte hende i New York for et år siden - vi snakkede lidt, inden hun
inviterede os ind til deres (udsolgte) koncert og backstage bagefter!

/morten

Fra : Kim Larsen

Dato : 12-01-07 02:23

"Morten S Hansen" <morten.stig@SLETmail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Mødte hende i New York for et år siden - vi snakkede lidt, inden hun
> inviterede os ind til deres (udsolgte) koncert og backstage bagefter!

Tak for info.

Kim Larsen

E-mail: kl2607@gmail.com