hjælp ti til link
Fra : Jimmi Nielsen

Dato : 11-01-07 06:02

hej
vi prøver at lave en side (http://www.dhac.dk/ny_side_2.htm) hvor man ud fra
fire dropdown felter skal kunne finde en side på noget (glas) hver
kombination skal give en bestemt html side

men jeg kan ikke rigtig komme vidre når jeg vælger i de 4 felter kommer jeg
til en side (http://www.dhac.dk/_vti_bin/shtml.dll/ny_side_2.htm) der giver
et resutat på valgte ting.

jeg ville have at jeg skulle komme til en side hvor de 4 valg gav en bestemt
side/doc

er der nogle der har en ide eller en side jeg kan gå ind og læse om dette

jimmi

Fra : Jens Peter Karlsen [~

Dato : 11-01-07 10:44

Du vil være nødt til selv at skrive en serverside løsning til dette.
FP har ingen funktion der kan.
Du siger der skal være en side for hver mulighed, så hvis der er 4
muligheder i hver dropdown skal du altså lave 256 sider (4x4x4x4).
Dem skal du så navngive på en sådan måde at det med et script vil være
let at komme frem til netop dette navn ud fra de fire valg.

Fra : Jimmi Nielsen

Dato : 14-01-07 10:27

hej
hvordan kan jeg lave en sådannet side jeg har ikke så maget styr på dette
hvad skal jeg bruge af programmer for at lave dette og er der nogle steder
jeg kan finde hjælp om dette

jimmi

Fra : Jens Peter Karlsen [~

Dato : 14-01-07 12:59

Den laver du bare i Frontpage.
Selve scriptet må du selv lave. Spørg eventuelt i clientside hvordan
du sammensætter værdien af flere dropdowns til en streng.