Hafa Blandingsbatteri
Fra : K Toft

Dato : 10-01-07 18:28

Er der nogen her der har erfaringer med blandingsbatterier af fabrikatet
Hafa?

De er ret billige, men er det ensbetydende med at det er dårlig kvallitet.

Har du praktiske erfaringer med Hafa produkter, gode som dårlige, vil jeg
gerne vide det inden jeg bestiller sådan et par stykker.

Mvh Knud

Fra : mcloud

Dato : 10-01-07 19:54

Hej
Vil bare sige at i mine 35 år som blikkenslager har jeg aldrig hørt om
mærket HAFA.

Køb et af de anderkendte mærker der kan garantere reservedele i minimum 25
år .

Disse mærker kunne være -Damixa,Grohe-Broen-Børma-Ideal
standard-Gustavsberg-FM mattson og flere andre.
mvh mcloud

Fra : K Toft

Dato : 10-01-07 20:35

Nu mener jeg jo ikke at det er et argument at du ikke kender mærket.
Jeg har selv prøvet at et damixa batteri er begyndt at dryppe efter et par
år, så det at et produkt har været kendt i mange år er da ingen
kvalitetsgaranti.
Jeg bad iøvrigt om svar fra nogen der kender produktet!
Mvh Knud

Fra : mcloud

Dato : 10-01-07 21:35

Hallooooooooooooo
En Blikkenslager der ikke kender mærket HAFA ---jamen så er det da et skidt
mærke for ellers ville det da være kendt.

Fra : K Toft

Dato : 10-01-07 21:42

Det siger måske mere om blikkenslageren end om mærket!
Er der virkelig ikke nogen der har erfaringer med dette mærke?
Mvh Knud

Fra : mcloud

Dato : 10-01-07 22:23

Det er da sidste gang at du får svar på noget som helst fra mig---Der er
ingen der kender HAFA fatter du ikke det.

Fra : Mads

Dato : 10-01-07 22:37

On Wed, 10 Jan 2007 22:23:10 +0100, "mcloud" <kim@kiras.dk> wrote:

>Det er da sidste gang at du får svar på noget som helst fra mig---Der er
>ingen der kender HAFA fatter du ikke det.
>mvh mcloud

Ja, undskyld hr McKlud, men HAFA er altså et ganske
udbredt mærke, selvom det måske nok er mere kendt
ovre i Sverige hvor det kommer fra.

http://www.hafabad.dk/

Om HAFA er bedre eller dårligere end andre mærker
skal jeg ikke gøre mig klog på, men som indkøber har
jeg da indkøbt masser af HAFA håndvaske og
blandingsbatterier til min arbejdsplads. Det er da blevet
til nogen hundrede styks efterhånden, så jo, der er da
nogen der kender HAFA.

mvh Mads

Fra : mcloud

Dato : 10-01-07 23:03

Hej

Så køber i da bare HAFA ,det er da jeres valg,det eneste jeg sagde var at
jeg med 35 år i brancen ikke kendte mærket og så får man en beskidt
nedladende svar .

mvh mcloud

Fra : K Toft

Dato : 11-01-07 17:03

> Hej
>
> Så køber i da bare HAFA ,det er da jeres valg,det eneste jeg sagde var at
> jeg med 35 år i brancen ikke kendte mærket og så får man en beskidt
> nedladende svar .

Hvad kalder du så Haloooooooooooooo, er det mindre nedladende i dine ører,
end når jeg skriver at det siger mere om blikkenslageren end om produktet.
Og det behøver du heller ikke svare på, hvis svaret er irelavant.

Jeg startede tråden med at spørge pænt efter erfaringer fra nogen der kender
til produktet, ikke om fordomme fra en der efter 35 år i branchen ikke
kender produktet.
Og tak til Mads for relavant information.

Fra : mcloud

Dato : 11-01-07 19:40

Hop