WOW problemer
Fra : Thomas Harthimmer

Dato : 10-01-07 18:19

hej gruppe...
jeg har lige instalieret/downloaded den nye version af wow altså opdatering
men så når den når til 40% går den pludselig ud.. nogen der kan hjælpe??
hilsen thomas

Fra : Peter T.

Dato : 10-01-07 20:05

Thomas Harthimmer udviste en rettidig omhu og skrev:

> jeg har lige instalieret/downloaded den nye version af wow altså
> opdatering men så når den når til 40% går den pludselig ud.. nogen der
> kan hjælpe??

Ingen ide. Men du kan hente de forskellige patches hver for sig her:

<http://www.strategyinformer.com/pc/patches/worldofwarcraft/patch.html>

Men du må selv lige lure på hvilke du har brug for. :)

--
En hobbynørds anbefaling! (Og jeg har intet med restauranten at gøre!)

De bedste pizzaer i København: Vito's Corner i mimersgade 103, Nørrebro!
Stenovn, kvalitetskød og -grøntsager og ÆGTE italiensk pizzabager! :)

Fra : CC

Dato : 10-01-07 20:14

"Thomas Harthimmer" skrev i en meddelelse
> jeg har lige instalieret/downloaded den nye version af wow altså
> opdatering men så når den når til 40% går den pludselig ud.. nogen der kan
> hjælpe??

Jeg vil slette hele opdateringenspakken og downloade den igen. Du har
sikkert en "bit" fejl i pakken
som forårsager at opdateringen stoppper.

Alternativt er som Peter T skrev, at downloade og installerer dem enkelt
vis.

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 11-01-07 14:34

On Wed, 10 Jan 2007 18:19:23 +0100, Thomas Harthimmer wrote:

> [...]
> men så når den når til 40% går den pludselig ud.. nogen der kan hjælpe??

Jeg havde det samme problem i går og endte med at bruge et mirror site:

http://www.wowwiki.com/Patch_mirrors