"The Joker" sang fra DR reklame?
Fra : Koeffe

Dato : 10-01-07 17:36

I DR's reklame for P4, bliver sangen "The Joker" brugt, som
vist originalt er lavet af Steve Miller Band. Men jeg synes
versionen fra reklamen lyder anderledes. Er der nogen der
ved hvem det er som har lavet den version?

--
Koeffe

Fra : Eivind

Dato : 10-01-07 19:33

> [...]
>versionen fra reklamen lyder anderledes. Er der nogen der
>ved hvem det er som har lavet den version?

måske en af disse?

fra http://en.wikipedia.org/wiki/The_Joker_%28song%29

Covered by the rap duo Twiztid on the album Cryptic Collection 3, and
by k.d. lang on her Drag album. It has also been covered by Jason Mraz
for the movie, Happy Feet.

Fra : Esben I.

Dato : 10-01-07 21:58

Eivind wrote:

> [...]
>
> Covered by the rap duo Twiztid on the album Cryptic Collection 3, and
> by k.d. lang on her Drag album. It has also been covered by Jason Mraz

Eller "Darling Angel" af Shaggy ?
mvh
Esben I.

Fra : Koeffe

Dato : 10-01-07 21:57

> [...]
|
| Covered by the rap duo Twiztid on the album Cryptic
Collection 3, and
| by k.d. lang on her Drag album. It has also been covered

Yes - det er den! Den er lidt mere laid-back og har lidt
mere reggae-feel end den originale - ME LIKE! :cD

Ham Jason Mraz laver sq egentlig nogle meget fede ting en
gang imellem...

--
Koeffe