Hjælp til problem med gæstebog oprettet i ~
Fra : Tina Vibeke Rasmusse~

Dato : 10-01-07 16:26

Hejsa !

Jeg har oprettet en Gæstebog på min hjemmeside i FP 2003, ved
hjælp af gæstebogsformularen. Mit problem er at jeg ikke kan få
den til at virke. Jeg kan ikke skrive i min gæstebog og herefter
se meddelelsen. Jeg får hele tiden en fejlside op.
Er der nogen i gruppen som kan hjælpe mig, med at løse dette
problem. Min hjemmeside adressen er: www.dandixie.dk - se under
gæstebog.

Med venlig hilsen
Tina V. Rasmussen

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Ole

Dato : 10-01-07 16:31

Jeg kan ikke lige huske hvorn' man gør....... Men jeg har selv brugt
formularen fra FP2003, og der gik ganske kort tid, så måtte jeg lukke den
ned, da den blev tæppebombet med spam. Jeg har en fornemelse af, at samlige
spamrobotter i verden kan finde FP2003's gæstebog. Så jeg vil da anbefale at
du finder en anden løsning.

Ole

Fra : Tina Vibeke Rasmusse~

Dato : 10-01-07 18:28

Tina Vibeke Rasmussen wrote in
dk.edb.internet.webdesign.frontpage:
> [...]
> se meddelelsen. Jeg får hele tiden en fejlside op.
> Er der nogen i gruppen som kan hjælpe mig, med at løse dette

Nu har jeg fundet en gratis gæstebog og sat den på i stedet for.
Tak for den hurtige hjælp.
Hilsen Tina

Fra : Bent Holst

Dato : 10-01-07 21:44

Hej Tina!

Det lyder godt. Hvordan finder man den gratis gæstebog?

Venlig hilsen
Bent Holst

Fra : Tina Vibeke Rasmusse~

Dato : 11-01-07 07:59

Bent Holst wrote in dk.edb.internet.webdesign.frontpage:
> Hej Tina!
>
> Det lyder godt. Hvordan finder man den gratis gæstebog?
>
> Venlig hilsen
> Bent Holst

Hej Bent !

Hjemmesiden hedder:
http://www.sunshineguestbooks.com

Hilsen
Tina

Fra : Bent Holst

Dato : 11-01-07 11:49

Hej igen!

Tak for hjælpen, nu lykkedes det. Nu skal jeg blot finde ud af, hvordan man
indsætter (importerer??) et lille billede.

Bent
www.bentholst.dk

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 10-01-07 18:52

Tina Vibeke Rasmussen <dandixie@dandixe.dk> skrev :

> Jeg kan ikke skrive i min gæstebog og herefter
>se meddelelsen. Jeg får hele tiden en fejlside op.

Den ser da ud til at virke, det eneste, der fejler er tiden.

Har blot skrevet Test.

--
Kerim
(Sura 3, vers 87)

Fra : Tina Vibeke Rasmusse~

Dato : 11-01-07 08:05

> Den ser da ud til at virke, det eneste, der fejler er tiden.
>
> Har blot skrevet Test.
>
> --
Hejsa !
Ja det tager godt nok lidt tid, at komme ind på selve gæstebogen.
Måske er der nogen der ved, om man kan gøre noget ved det ???

Det er jo kun et link til en anden side. Derfor er det måske lidt
svært at gøre noget...

Det sammen gælder den farve jeg har på min egen hjemmeside. Den
kan jeg heller ikke få frem i gæstebogen.

Måske er der nogen der kan fortælle hvordan man evt. gør det ???

Hilsen
Tina

Fra : rlysbjerg

Dato : 11-01-07 10:45

"Kerim Ellentoft" <kerim@mail.tele.invalid> skrev i en meddelelse

> Den ser da ud til at virke, det eneste, der fejler er tiden.
>
> Har blot skrevet Test.
>
> --
> Kerim
> »Søger nogen en anden religion end Islam, skal den ikke modtages
> af Ham, og han skal i det kommende liv være blandt taberne.«
> (Sura 3, vers 87)
ja ja ja millioner tror på gud, jesus, muhammed, allah og og havd de nu
hedder
og millioner tror på små grønne mars mænd men hvem har nogensinde set nogen
af ?? INGEN
og det er der heller aldrig nogen der kommer til.

og dem som mener at islam er den eneste og sande religion skulle have
stukket
en STOR, FED OG TYK amerikansk raket op i røven, hvor på der står :
FUCK MUHAMMED.

(René 1962, vers 1 og 2)
Ateist ikke troende

Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : Tina Vibeke Rasmusse~

Dato : 13-01-07 06:16

> [...]
> se meddelelsen. Jeg får hele tiden en fejlside op.
> Er der nogen i gruppen som kan hjælpe mig, med at løse dette

Hej igen....

Nu har jeg linket til en gratis gæstebog i en lille uges tid. Nu
har jeg også pillet den af igen, fordi siden/gæstebog hele tiden
er nede, hvor jeg er tilknyttet.
Måske er der nogen af jer der kan henvise til en anden gratis
gæstebog og måske på dansk denne gang ????

Den jeg har brugt hedder:

Fra : rlysbjerg

Dato : 13-01-07 09:31

> [...]
> er nede, hvor jeg er tilknyttet.
> Måske er der nogen af jer der kan henvise til en anden gratis
> gæstebog og måske på dansk denne gang ????

hej Tina
prøv denne, den kan du lave på dansk og så er den spamfri der er dog lidt
reklame men til gengæld er den gratis http://www.smartgb.com/
René
www.oz3lx.dk
www.riders-mc.dk

Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : Kim

Dato : 21-01-07 21:17

> [...]
> den til at virke. Jeg kan ikke skrive i min gæstebog og herefter
> se meddelelsen. Jeg får hele tiden en fejlside op.

Jeg har præcis det samme problem. Webhotel er B-One.com.
Har prøvet deres support, men de siger det er mit problem.....
Det er lidt "øv"....

Mvh, Kim