WOW tanking
Fra : Stefan Jensen

Dato : 09-01-07 22:53

Nu når jeg tank i forskellige instance osv bruger jeg ofte "marks" mærker de
forskellige monstre, så alle er klar over hvad skal gøre og i hvilken række
følge
Dette kan kun party leaderen

Kan man ikke lave de mark som en hotkey?? fordi det tager jo lidt tid.

isåfald skriv gerne e´n lille guide

Tak

FOR THE HORDE

Fra : Cag \(2730\)

Dato : 10-01-07 21:09

Stefan Jensen wrote:
> [...]
> i hvilken række følge
> Dette kan kun party leaderen
>
> Kan man ikke lave de mark som en hotkey?? fordi det tager jo lidt tid.

DU kan svjv ikke "trække en knap" ned på din actionbar, men du kan gå ind i
"keybindings" og og gi' dem f.eks CTRL+1 - CTRL+7

/Cag

Fra : Ukendt

Dato : 14-01-07 17:09

"Cag (2730)" <cag_dk@yahoo.danmark> skrev i en meddelelse

> DU kan svjv ikke "trække en knap" ned på din actionbar, men du kan gå ind
> i "keybindings" og og gi' dem f.eks CTRL+1 - CTRL+7
>
> /Cag

Du kan også lave dem som macro'er og trække dem ned i din actionbar.

/script SetRaidTargetIco ("target", 8);

A value from 0 to 8, as follows,
0 = no icon
1 = Yellow 4-point Star
2 = Orange Circle
3 = Purple Diamond
4 = Green Triangle
5 = White Crescent Moon
6 = Blue Square
7 = Red "X" Cross
8 = White Skull
Og ellers er der helt sikkert et add on på
http://wow.curse-gaming.com/en/files/addons/ som kan gøre det hele meget
nemere :)

/Mvh M.