Mahjong Quest hvor ??
Fra : dykkerpar@yahoo.dk

Dato : 09-01-07 20:07

Hej.
Min kæreste er vild med Mahjon Quest til PC.
Nogen der ved hvor man kan købe det henne ??

Mvh Kim

Fra : Max

Dato : 09-01-07 20:18

Hej Kim

> Min kæreste er vild med Mahjon Quest til PC.
> Nogen der ved hvor man kan købe det henne ??

Er det den her ?

http://www.download-free-games.com/puzzle_game_download/mahjong_quest.htm

--
Mvh Max

Fra : dykkerpar@yahoo.dk

Dato : 13-01-07 00:13

Hej Max

Ja lige præcis ! men hvor kan den købes ??

Mvh Kim

Fra : Max

Dato : 13-01-07 00:50

Hej Kim

> Ja lige præcis ! men hvor kan den købes ??

Så vidt jeg kan se på den side er der en knap på
den hjemmeside hvor der står "Order Full Version"

Mvh Max

Fra : dykkerpar@yahoo.dk

Dato : 13-01-07 08:53

Ja men den knap er til at download den fra Mahjong Quest så man
spiller den online hele tiden. Jeg vil gerne købe den på skive så
man har den liggende....men er det den som man bestiller ved at købe
"full version" ??

Mvh Kim

Fra : Max

Dato : 13-01-07 09:39

Hej Kim

> [...]
> spiller den online hele tiden. Jeg vil gerne købe den på skive så
> man har den liggende....men er det den som man bestiller ved at købe

Der er noget galt, ser du ikke det faneblad der hedder Download Games ?

På den side er der to knapper, en til download, når du trykker på den kan
du downloade spillet til din PC, når du installere det, ja så får du et spil
der kan spilles i 60 minutter.

Hvis du trykker på knappen Order Full Version, ja så får du en kode til
at frigøre dit program med.

Det program der ligger på den side har intet med internet at gøre når det
først er installeret på din maskine.

--
Mvh Max