Opgrav fra tagbrønd
Fra : erik klausen

Dato : 27-06-01 16:52

Jeg har en trillebørfuld af opgrav fra en tagbrønd. Det består mest af
sand, da der var et hul i et dræn, men også af blade etc. fra taget.

Nu tænker jeg på om jeg kan sprede stadset i haven, eller om det er
forgiftet af tungmetaller og andet snavs fra taget?

Jeg bor i Løgten ved Århus. Det er en mellemting mellem en stor landsby
og en lille forstad.

mvh.

Erik Klausen

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 27-06-01 22:12

erik klausen <"ekl"@psykiatri.aaa.denmark (that's .dk)> skrev i en
> [...]
> forgiftet af tungmetaller og andet snavs fra taget?
>
> Jeg bor i Løgten ved Århus. Det er en mellemting mellem en stor landsby

Det eneste der kan være et problem er asbest, og det må man så kunne
aflevere på genbrugspladsen.
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen