Supreme Commander...
Fra : Klaus G.

Dato : 08-01-07 18:49

Hej.

Er jeg den eneste som ser en del frem til det spil? Release daten i danske
shops er indtil videre 1feb, så der er jo langt en bestilling :)

Men der er er noget jeg åbenbart ikke magter at finde, og det er system
specs. Er der nogen af jer der kender dem?

--
Seth-Enoch / Klaus G.
www.seth-enoch.dk/gallery

Fra : Asbjoern

Dato : 08-01-07 22:28

The system requirements for Supreme Commander have not been released,
but there is speculation that a rather high-end system would be needed
to run the game at the maximum settings.[1]

Although Supreme Commander is designed to take advantage of the special
features in Windows Vista and DirectX 10, the game neither requires nor
is specifically designed for either program. All capabilities of the
game, including the dual-monitor support, are still supported in the
DirectX 9 version, although the DirectX 10 version might have improved
graphical features.[2]

Although the final game's system requirements haven't been released,
the requirements for the Beta 49 version (not the final game) are as
follows[3]:

Operating System: Microsoft® Windows® XP (SP2 recommended)
Processor: 1.8 GHz or greater; 3.0 GHz or greater, dual core,
recommended
RAM: 512 MB or greater; 2 GB recommended
Hard Drive: 3 GB available hard disk space
Video: GeForce 6000 and up, or ATI 9600 and up required (128 MB video
RAM or greater, with Vertex Shader / Pixel Shader 2.0 support). ATI
X800 XL or greater, nVidia GeForce 6800 or greater recommended
Audio: Sound card or on-board audio component, speakers or headphones
Internet: 56.6 Kbps Internet connection required; Cable/DSL speeds with
24 Kbps upstream per opponent recommended.
Again, please note that the above requirements are for the BETA, and
the final game's requirements are likely to change.

I kan dog glæde jer til musikken i SC. Jeremy Soule som også har
produceret musik til f.eks. Morrowind og Oblivion har også skabt
soundtracket til SC. Det var også ham, der lavede soundtracket til
Total Annihilation. Hans musik er utrolig god og mindst på højde med
produktioner til film.

vh. Asbjørn

Fra : Klaus G.

Dato : 09-01-07 16:45

> [...]
> soundtracket til SC. Det var også ham, der lavede soundtracket til
> Total Annihilation. Hans musik er utrolig god og mindst på højde med
Tak for info. Og må nok indrømme jeg tit skruer meget, eller helt ned for
musikken i spil :)

--
Seth-Enoch / Klaus G.
www.seth-enoch.dk/gallery

Fra : Simon [2610]

Dato : 09-01-07 09:14

> Er jeg den eneste som ser en del frem til det spil? Release daten i danske
> shops er indtil videre 1feb, så der er jo langt en bestilling :)

jeg venter det også med meget stor længsel, har ventet det siden foråret
sidste år.. så det glæder mig der er kommet
en dato der er snart :P mangler glæder mig til at se om det lever op til
forventningerne :)

hvor kunne man bestille det ?
-Simon

Fra : Klaus G.

Dato : 09-01-07 16:41

søg på www.spilpriser.dk

--
Seth-Enoch / Klaus G.
www.seth-enoch.dk/gallery

Fra : Simon [2610]

Dato : 09-01-07 10:13

> Er jeg den eneste som ser en del frem til det spil? Release daten i danske
> shops er indtil videre 1feb, så der er jo langt en bestilling :)

har lige bestilt men release datoen var den 27 feb (passende nok min
fødselsdag)... :)
-Simon

Fra : Klaus G.

Dato : 09-01-07 16:44

> har lige bestilt men release datoen var den 27 feb (passende nok min
> fødselsdag)... :)
Kan se der hvor jeg har bestilt, at de har ændret det til d.23/2 nu :(

Andre steder står der stadig d.1/2, mens der er en anden der skriver d.16/2.

SKOD! :)

--
Seth-Enoch / Klaus G.
www.seth-enoch.dk/gallery