Hvor går
Fra : Per Kyhn

Dato : 08-01-07 16:04

Hvor går 6 modne mennesker ud og spiser i københavn? Det skal være et sted,
hvor det også er til at tale sammen

Venlig hilse B.A.

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 08-01-07 17:37

"Per Kyhn" <per.kyhn@mail.dk> wrote in

> Hvor går 6 modne mennesker ud og spiser i københavn? Det skal være et
> sted, hvor det også er til at tale sammen

Døveinstituttets kantine?

Spøg tilside. Ikke mange informationer at gå efter. I kan vel stortset gå
alle steder hen hvor man kan ramme Hi-Fi anlægget med en tom flaske

Prisniveau, ca. hvornår (af hensyn til steder hvor der skal bestilles bord)
og madkulturelle præferencer ville være rart som et absolut minimum.

Som et skud i blinde vil jeg anbefale Skt. Gertruds Kloster. De har
stortset lokaler der passer ethvert selskab, så i bliver nærmest alene.

www.sanktgertrudskloster.dk

Fra : Gainsbourg

Dato : 08-01-07 19:04

"Les Trois Cochons" er lille og hyggelig og har en behagelig akustik - og
maden er ikke dyr og er af meget høj kvalitet.

http://www.cofoco.dk/les_menu.asp

Med venlig hilsen
Gainsbourg

Fra : Tøsen

Dato : 08-01-07 20:40

En mulighed kunne være "Den Sorte Ravn i Nyhavn"

Mvh

Tøsen

Fra : Padre

Dato : 08-01-07 22:48

"Per Kyhn" <per.kyhn@mail.dk> wrote in message
> Hvor går 6 modne mennesker ud og spiser i københavn? Det skal være et
sted,
> hvor det også er til at tale sammen

Restaurant Vincent's - lille hyggeligt sted på Østerbro

http://www.aok.dk/infosites/9752/

Skal det være billigt, italiensk og i centrum kan man prøve Restaurant il
ponte, den ligger lige om hjørnet for en dejlig vinbar i Mikkel Bryggers
Gade

http://www.aok.dk/profile/9058/?p=1

http://www.villavino.dk/
--

Padre
Inventor of the Plonkificator 3600 wih twin, strontium-enforced,