til Siri - catdancer
Fra : sulejma

Dato : 08-01-07 11:38

Hej
Husum dyreklinik har et eks. af en catdancer. Telf 38 28 77 12

(Jeg har vist sat mig i hovedet at din lille mis skal have en catdancer, og
jeg kan være temmelig ihærdig når jeg har sat mig noget for).

God fornøjelse med den.

VH
Sulejma

Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : Siri

Dato : 08-01-07 12:00

> [...]
>
> (Jeg har vist sat mig i hovedet at din lille mis skal have en catdancer, og
> jeg kan være temmelig ihærdig når jeg har sat mig noget for).

Hej Sulejma.
Tak for det - ud- og ord-holdenhed, grundighed og vedholdenhed er
egenskaber, jeg påskønner meget.
Må jeg opfordre dig til at lave en profil på gruppens hjemmeside og
sætte en masse dejlige fotos af dine katte på - det er altid dejligt med
lidt ide om, hvordan folk er, og ikke mindst, deres dejlige katte.
Der er mange sjove kattefotos at finde på nettet - men de dejligste er
her på siden - det er nemlig vores egne missebasser
Med venlig hilsen
Siri
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : sulejma

Dato : 08-01-07 15:43

"Siri" <medetsmilKATTE@BAKKEyahoo.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Må jeg opfordre dig til at lave en profil på gruppens hjemmeside og
> sætte en masse dejlige fotos af dine katte på

Jeg forsøgte engang at lave en profil med kattebilleder, men det ku´ ikke
lade sig gøre. Jeg er ikke ligefrem noget geni mht. computere.
Jeg har kun een vidunderlig klog kær dejlig og verdens bedste kat.
Det er en British Shorthairhun på 6 år. Jeg fik hende da hun var 4, og jeg
tror virkelig vi var bestemt for hinanden.

VH
Sulejma

Fra : Siri

Dato : 08-01-07 17:04

> [...]
> Det er en British Shorthairhun på 6 år. Jeg fik hende da hun var 4, og jeg
> tror virkelig vi var bestemt for hinanden.

Jamen, hvis det homeparty bliver til noget, så er det altså noget, vi i
samlet flok må kunne fikse 'som en mis' Selv jeg kan finde ud af
det, og jeg er 'sågu' ikke nogen 'ørn' på en PC.
I sidste instans må nogle af os en dag holde et
Sulejma-profil-opretnings møde (gerne med missebasserne) på Le Chat
Noir, de har nemlig en pc stående til cafegæsternes brug. Den brugte jeg
flittigt, før ejendommen her fik bredbånd, og dyr i snor/sele er
velkomne - Gia har været der, no prob
En brite.... altså, de er så søde.... Det er en af 'bamse-kattene' -
superkære! Tillykke med hende - jeg kender godt fornemmelsen: Gia kom
som sendt fra himlen!