Forsidekatten - jubelhyl!
Fra : Siri

Dato : 08-01-07 10:49

Aaaaaaahhhhh! Juble....
Har I set ham allesammen, jeg kan ikke lade være, han er bare for dejlig
- den nye forsidekat!
Og beskrivelsen - den med, at han burde have været en hund, det kan jeg
genkende - gid Gia bare vil udvikle sig i samme retning, blive en
skødekat, hænge på min skulder og putte, når hun sover. Men hun elsker
ligesom Basse at lege - meget!
Hvor er han dejlig.... Og så sidder han der på samme kalveknæede,
buttede måde som Gia, med samme facon.... Ååååhhhh! Juble....
Hvor er katte dejlige - runde, blødpelsede og bare superskønne!
Forresten, apropos Gia, så har jeg sat et opslag på vildkat.dk under
'hjem tilbydes' - tag et kig og spred ordet - tusind tak, skal jeg hilse
fra Gia og sige.
Tak til alle, der laver en profil og sætter billeder af deres katte på,
så vi andre kan nyde det - det er skønt at se
Med venlig hilsen
Siri
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Heidi, Miver og Mull~

Dato : 09-01-07 20:24

<klip>
> Hvor er katte dejlige - runde, blødpelsede og bare superskønne!

Hej Siri, hvor er det dejligt at læse et indlæg der i dén grad bobler af
glæde :)

Potedask fra Heidi
Miver og Mulles moar

http://choco.dk

Fra : A. S. Nielsen

Dato : 09-01-07 22:07

"Siri" <medetsmilKATTE@BAKKEyahoo.dk> skrev i en meddelelse
> Forresten, apropos Gia, så har jeg sat et opslag på vildkat.dk under
> 'hjem tilbydes' - tag et kig og spred ordet - tusind tak, skal jeg hilse
> fra Gia og sige.
Med venlig hilsen
> Siri

hej Siri

vil blot gøre dig opmærksom på, at der i gruppen dk.marked.privat.dyr søges
efter et nyt hjem til en orangefarvet stor kastreret blanding mellem norsk
skovkat og perser, han bor i Herning.
Måske det var en kommende ven til Gia.

Venlig hilsen, Anelise

Fra : Siri

Dato : 10-01-07 08:54

> [...]
> efter et nyt hjem til en orangefarvet stor kastreret blanding mellem norsk

Hej Anelise
Kunne jeg be' dig finde opslaget igen, kopiere det og sende det - evt
til min mail 'uden bakken'? Mange tak
Jeg har godt nok læst på lektien om Google Groups, men så længe
ejendommen her har Broadcom 'bøvlenet', så kommer jeg ikke til at kunne
finde ud af at bruge nyhedsgrupper. Så jeg er vældig glad for denne
gruppes hjemmeside....
NFO.... har overvejet det - men tror, at ren NFO vil vantrives i en
lille lejlighed. Krydsningen derimod lyder spændende....
Glæder mig til at høre om det - på forhånd tusind tak

Fra : A. S. Nielsen

Dato : 10-01-07 10:30

> [...]
> lille lejlighed. Krydsningen derimod lyder spændende....
> Glæder mig til at høre om det - på forhånd tusind tak

Hej Siri

jeg har sendt dig en privat mail - men kan da fortælle dig, at min norske
skovkat Lulu, der ganske vist har adgang til en mindre kattegård, tilbringer
det meste af sin tid inde i min bolig på 95 m2, som hun deler med 3 andre
katte, en gul labrador og om 44 dage (!) yderligere en sort labradorhvalp.

Venlig hilsen, Anelise

Fra : Siri

Dato : 10-01-07 10:43

> [...]
> katte, en gul labrador og om 44 dage (!) yderligere en sort labradorhvalp.

OK!
Her gik jeg og troede at NFO var sådan nogle ægte nordmænd, som helst
lever det frie liv med jagtrevir i skov og mark - store, instinktstærke,
med brug for masser af plads og store klatremiljøer i stedet for
nåletræerne....
Min bolig er godt halvt så stor som din, men der skal så også kun være
to halv- eller heldovne katte... Hvad er det jeg siger, Gia vil jo lege
og fare rundt morgen, middag og aften - men så tager hun sig også solide
skrabere ind i mellem.
Tak for hjælpen !

Fra : Tove Krieger

Dato : 10-01-07 12:44

Siri wrote:

> [...]
> vil jo lege og fare rundt morgen, middag og aften - men så tager
> hun sig også solide skrabere ind i mellem.

Jeg krydser fingre for, at det vil lykkes dig, omsider at få den
legekammerat til Gia som du ønsker dig. Jeg har også læst indlægget,
og Herning er jo ikke så farligt langt væk. Det kunne da være, at det
lige netop er den kat du står og mangler.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Siri

Dato : 10-01-07 16:44

> [...]
> og Herning er jo ikke så farligt langt væk. Det kunne da være, at det
> lige netop er den kat du står og mangler.

Tak for det Tove - jeg har fået et par gode bud.... Så nu må vi se, hvad
det bliver til - ellers kommer der nok en dag 'en kat til fra Himlen' -
ligesom Gia. Det gik så tjept med hendes indflytning - så vil jeg germe
give mig tid til at finde den rigtige makker til hende.
Selvom det er svært at gå om morgenen, når hun gerne vil lege og have
selskab...

Fra : Kari Eiffert

Dato : 10-01-07 19:18

> [...]

> lille lejlighed. Krydsningen derimod lyder spændende....
> Glæder mig til at høre om det - på forhånd tusind tak

Vi havde to NFO'er i en 73 m2 lejlighed. Det var overhovedet ikke noget
problem Men det kan godt være de skal have en lille smule mere
udfordrende legetøj end en perser. Har ikke noget sammenligningsgrundlag. Og
helt ærligt. Nu er mine "små" misbamser over 4 år, og det værste krudt er
løbet af

Mvh Kari