mums!
Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 08-01-07 07:16

Hvis nogen leder efter noget ekstremt lækkert til deres katte, så prøv
vitakraft`s mini sticks, de ligger i 3 stk`s pakninger..det er nogen bløde
stænger i jeg mener det er 4 smagsvarianter.. hvilken der er bedst kan jeg
ikke vurdere, da de alle ryger meget hurtigt ned i svælget på dem..
hold da fast, jeg har aldrig oplevet noget lignende.. albert kunne fremvise
en serie af cirkusnumre, som jeg ikke anede at han kunne (-;
de var begge fuldstændig besatte af det, jeg har aldrig oplevet sådan en
iver over at få noget i maven som her..
bare jeg knitrer en bitte smule med indpakningspapiret, så kommer de begge
brægende..
Gad vide hvad der er tilsat sådan nogle guffer...

mvh. marie

Fra : Tove Krieger

Dato : 08-01-07 14:24

Torben og Marie-louise Ager wrote:
> Gad vide hvad der er tilsat sådan nogle guffer...
>
> mvh. marie

Ja, det må du nok spørge om. Jeg har også købt sådanne stænger gennem
nogle år nu, kan ikke lige huske om det er Vitacraft, men populære er
de i hvert fald.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Ukendt

Dato : 08-01-07 16:05

> [...]
> begge brægende..
> Gad vide hvad der er tilsat sådan nogle guffer...

Jeg har også altid Vitakrafts godbidsstænger i skabet til Buster, og de er
meget populære... Hvis jeg brækker den over i mange dele, kan den vare hele
10 sekunder, men får BUster den bare hel er den væk i løæbet af mindre end 5
sekunder..
Bare jeg tager en ud af skabet er han helt i ekstase... Så her i huset er de
også meget populære

Louise og Buster

Fra : Lene Hansen

Dato : 08-01-07 16:11

Jeg har også prøvet dem - og mine katte gad ikke æde dem!

Mvh
Lene

Fra : Siri

Dato : 08-01-07 16:33

> [...]
> en serie af cirkusnumre, som jeg ikke anede at han kunne (-;
> Gad vide hvad der er tilsat sådan nogle guffer...

OK, vi vil ha' billeder! Hvis en lækkersak som Albert snor sig og gør
sjove ting, så må der da bare gang i kameraet, hva' og så på med
billederne, så vi kan se!
Jeg tror også, at jeg som Lene prøvede dem uden 'resultat' - men tjekker
igen, det lyder, som om det er alle pengene værd Ellers har Gia kun
kunnet lide Brugsens 'Kattens Guf' (ja, hvad mon der er i...), udover
sit RC - men hun hilser og siger, at hun nyder den fine kurv
Med venlig hilsen
Siri
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 08-01-07 17:15

"Siri" <medetsmilKATTE@BAKKEyahoo.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> kunnet lide Brugsens 'Kattens Guf' (ja, hvad mon der er i...), udover
> sit RC - men hun hilser og siger, at hun nyder den fine kurv

Nu er der bare det, at jeg er "alene hjemme" for tiden (manden er
udstationeret), og det er faktisk ret svært, at være dyre domptør og
fotograf på samme tid..GGGG.. jeg må se om jeg kan ordne noget..(-;
Jeg skal have taget en stribe nye billeder til hp`en, de eksisterende er jo
ved at være "tudsegamle".
Det er godt at Gia fortsat synes om sin kurv, her er den ihvertfald ikke
savnet hos herskabet..
Det nyeste hit, er ungernes "silke" sengetøj..det er jo mums at slænge sig
i, når det er møgvejr udenfor.

mvh. marie

Fra : Lene Hansen

Dato : 08-01-07 19:44

Hej Siri.

Nu har du efterlyst fotos og jeg har lige opdateret mit album og lagt
billeder ind.

Mvh

Lene

Fra : Gainsbourg

Dato : 08-01-07 19:00

Det er også vores erfaring. Vores katte gider ikke spise andet end deres
tørfoder - hverken ost, kogt fisk, kylling, lever eller noget som helst
andet vi har fået anbefalet, glider ned - undtagen Vitakraft stængerne, som
til gengæld kan motivere til stort set alle tricks og kunster. Vi bruger dem
kun som godbid i forbindelse med klikkertræning. Vi skærer dem over på langs
og klipper derefter de halve stænger i 5-7 mm lange bidder - på den måde er
de ret drøje i brug og fylder ikke op i maven for det reelle foder.

Med venlig hilsen
Gainsbourg

Fra : Karsten Jensen

Dato : 09-01-07 18:04

"Torben og Marie-louise Ager" <dsl134977NOSPAM@vip.cybercity.dk> skrev:

> [...]
> brægende..
> Gad vide hvad der er tilsat sådan nogle guffer...

Ja, man vil jo gerne forkæle kattedyrene Fås de i Føtex el. lign, eller
skal man til dyrhandleren?.

Mvh.

Karsten

Fra : Tove Krieger

Dato : 09-01-07 18:10

Karsten Jensen wrote:

> Ja, man vil jo gerne forkæle kattedyrene Fås de i Føtex el.
> lign, eller skal man til dyrhandleren?.
>
> Mvh.
>
> Karsten

Man kan også få dem i de større supermarkeder. Jeg mener også, men er
ikke sikker på, at Pussi også har haft den slags stænger. Jeg har i
hvert fald købt mange af dem, men synes ikke at jeg har set dem på
hylderne i lang tid.

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 09-01-07 18:49

"Karsten Jensen" <okktlpojklopnuljpklpk@invalid> skrev i en meddelelse
> Ja, man vil jo gerne forkæle kattedyrene Fås de i Føtex el. lign,
> eller skal man til dyrhandleren?.
>
> Mvh.
>
> Karsten

Jeg har købt dem hos "min" dyrehandler, men jeg ville undre mig om ikke de
fleste assorterede dyrehandler fører vitakraft, jeg har dog ikke se dem hos
dagligvareforretninger.

Mvh. marie

Fra : C.H

Dato : 10-01-07 15:33

"Torben og Marie-louise Ager" <dsl134977NOSPAM@vip.cybercity.dk> skrev i en
meddelelse news:45a1e192$0$181$157c6196@dreader1.cybercity.dk...
> [...]
> brægende..
> Gad vide hvad der er tilsat sådan nogle guffer...

Uha, de er gode, siger mine misser også - selv den ene, som konsekvent
nægter at indtage nogle former for føde, der ikke lige er hendes tørkost
eller selvfanget.
Og de vil alle fire gå gennem ild og vand for at få fat i de
yumme-stænger... De kravler rundt på mig, hopper op af mig, spinder og gør
sig til...

Gad vide???? Måske de har proppet dem med Baldrian?

CH