Problemer med miniaturebilleder i fotogall~
Fra : René Andersen

Dato : 08-01-07 01:07

Hejsa.. Sidder og har et størrere problem - Ihvertfald for mit
vedkommende..

Jeg har lige lavet min første hjemmeside med Frontpage 2003. Og
på denne side har jeg sat et af de fotogallerier ind som er
integreret i FP. Jeg har valgt Layoutet Dias. Og nu kommer så
problemet.. Galleriet er indsat i en boks der er lidt over 700
pix bred.. Og når man ser preview af siden sætter den ALLE 81
miniaturebilleder ved siden af hinande med det resultat at min
hjemmeside bliver MEGET bred... I egenskaber for fotogalleriet
under fanen Layout skulle man kunne vælge hvor mange
miniaturebilleder man vil have pr række.. Dette kan jeg desværre
ikke komme til og vælge da denne boks ikke er aktiv.. Hvad kan
jeg gøre???

Håber der sidder en derude med et svar på mit problem..

Mvh Rean

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : enkvinde

Dato : 22-01-07 22:29

> Hvad kan jeg gøre???

Hej Rean

Du kan gøre som os andre, der havde samme problem og hoppe over til
www.jalbum.net i stedet Så kan du stort set få det som du vil og det er
gratis og ganske nemt at bruge.

Hilsen Eva