lys nummerskilt til huset hvor ?
Fra : Ukendt

Dato : 07-01-07 16:59

hejsa

er der nogle der ved hvor jeg kan købe et skilt med nummer til huset hvor
der er lys i eller bare de røde dioder som der også nogle der har .. hvor
kan man købe dem ?

evt. et skilt ala det her http://www.idenyt.dk/artikler_show.asp?show=11615

Fra : Tove Krieger

Dato : 07-01-07 17:36

Michael wrote:
> [...]
> huset hvor der er lys i eller bare de røde dioder som der også
> nogle der har .. hvor kan man købe dem ?

Er det mon ikke dette skilt ?

http://www.boliglys.dk/Rum.37.0.html?&no_cache=1&from=&uid=46&generel=rigtig

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Hm

Dato : 07-01-07 18:29

"

Hej
det er godt nok ikke helt dette du efterlyser, men hvad med solseller ?. jeg
så at netto lige har haft nogle til fornuftige penge
Hilsen
Hanne

Fra : per

Dato : 07-01-07 19:02

Jeg har købt nogle med solceller i bilka, mener de kostede 299,-

Fra : Matthias H Matthiess~

Dato : 08-01-07 05:41

> [...]
> der er lys i eller bare de røde dioder som der også nogle der har .. hvor

Her er en anden mulighed: http://www.pk-elektronik.dk/
Hilsen Matthias