nye sjove billeder fra nettet
Fra : Cindie Iwersen

Dato : 07-01-07 18:09

HEj igen

Her er en ny samling billeder fundet på nettet.
Håber i kan li dem.

http://www.acc.umu.se/~zqad/cats/index.html

Med venlig hilsen
Cindie Iwersen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Cindie Iwersen

Dato : 07-01-07 18:14

Hej igen igen

glemte at sige at min favorit er nissemissen nederst.

mvh Cindie

Fra : Tove Krieger

Dato : 07-01-07 18:49

Cindie Iwersen wrote:
> HEj igen
>
> Her er en ny samling billeder fundet på nettet.
> [...]

Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Tove Krieger

Dato : 07-01-07 18:51

Cindie Iwersen wrote:
> HEj igen
>
> Her er en ny samling billeder fundet på nettet.
> Håber i kan li dem.
>
> http://www.acc.umu.se/~zqad/cats/index.html

Hej igen Cindie (og godt nytår til dig)

LOL Jeg må sige at du er fabelagtig til at finde alle de gode
billeder på nettet. Hold da helt op hvor de er sjove. Har helt ondt i
maven af at grine.

Fra : Cindie Iwersen

Dato : 08-01-07 05:47

LOL Jeg må sige at du er fabelagtig til at finde alle de gode
> billeder på nettet. Hold da helt op hvor de er sjove. Har helt ondt i
> [...]

Godmorgen Tove

Jeg får dem tilsendt at en fyr på nettet som holder meget af katte,men
desværre ikke må ha kat der hvor han bor.
Men han er ret så god til at finde siderne.
Hvis du kender nogle sjove sider, med katte, så sig endeligt til, måske
kan jeg så give ham nogle til gengæld som han ikke kender.

Fra : Siri

Dato : 08-01-07 10:59

Hold da op en masse - man bliver helt svimmmel!
Mange supersjove - enkelte, hvor jeg er pivet nok til at sige nejjjj -
og så et par hyppige forkortelser, som jeg ikke lige fanger:
Hvad betyder
WTF (World Trade Foundation - næppe) og
GTFO (øhm, Genetic, nej, jeg giver op)
Med venlig hilsen
Siri
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Cindie Iwersen

Dato : 08-01-07 13:55

> [...]
> Mange supersjove - enkelte, hvor jeg er pivet nok til at sige nejjjj -
> og så et par hyppige forkortelser, som jeg ikke lige fanger:

Hej Siri
Jeg må være dig et svar skyldig, for det ved jeg ikke. Men mon ikke det
er noget for en form for slang udstryk.

Fra : Leyna

Dato : 08-01-07 14:07

On Mon, 08 Jan 2007 03:58:49 -0600, Siri
<medetsmilKATTE@BAKKEyahoo.dk> wrote:

>Hvad betyder
>WTF (World Trade Foundation - næppe) og

What the fuck (er mit gæt)

>GTFO (øhm, Genetic, nej, jeg giver op)

Get the fuck out (er mit gæt)

--
Leyna
http://www.leyna.dk/hvalpe-salg

Fra : Tove Krieger

Dato : 08-01-07 14:20

Siri wrote:
> [...]
> Mange supersjove - enkelte, hvor jeg er pivet nok til at sige
> nejjjj - og så et par hyppige forkortelser, som jeg ikke lige

Hej Siri.

Nej det er desværre ikke særligt stuerene forkortelser. Mit gæt er WTF
= What the fu**, og GTFO = Get the fu**ck out. Skal indrømme at World
Trade Foundation lyder bedre

Fra : Leyna

Dato : 09-01-07 00:16

On Mon, 8 Jan 2007 14:20:05 +0100, "Tove Krieger"
<minimiv_nospam_@privat.dk> wrote:

>Nej det er desværre ikke særligt stuerene forkortelser. Mit gæt er WTF
>= What the fu**, og GTFO = Get the fu**ck out. Skal indrømme at World
>Trade Foundation lyder bedre

Du er ALT for lansom, Tove!

Fra : Tove Krieger

Dato : 09-01-07 00:45

Leyna wrote:

> Du er ALT for lansom, Tove!

Ja det har du da ret i. Det kan jo smutte en gang imellem, så for
sent at du havde svaret på det samme.

Fra : Tove Krieger

Dato : 08-01-07 14:17

Cindie Iwersen wrote:
> [...]
> Hvis du kender nogle sjove sider, med katte, så sig endeligt til,
> måske kan jeg så give ham nogle til gengæld som han ikke kender.

Jeg kan da forsøge, men det bliver nok lidt svært at overgå dine
billeder.

Griner endnu.