Farvekode ?
Fra : Peter

Dato : 27-06-01 16:39

Hejsa.

Okey jeg ved godt at man kan hente en dims til at finde ens farvekode, meeen
jeg kunne da godt tænke mig at få den rigtige.

Min MC er RØD! ;) og er jo en XJ600S fra 93 såhh der må da være en eller
anden der lige har en manualos som de ka hit u' a'

(Jeg skal liiiige skjule en lille ridse)

Peter
XJ600S Diversion '93

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 27-06-01 18:32

Se evt. på www.color-rite.com

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Armand

Dato : 29-06-01 00:02

Peter <hotpwc@hotmail.com> skrev i en
> [...]
> meeen jeg kunne da godt tænke mig at få den rigtige.
> ........der må da være en eller anden der lige har en manualos

Farvekoden MÅ også være at finde et sted på stel eller plast!!

--
Armand.

Fra : Niels Drewes

Dato : 29-06-01 07:35

> Farvekoden MÅ også være at finde et sted på stel eller plast!!

Ikke på Yamaha motorcykler desværre, officielt fordi farven består af flere
lag maling og lak der ikke kan genskabes med et lags reperations maling. Jeg
har haft fat i importøren, hans bedste råd var at købe en ny del! Fed ide
hvis man har fået et par ridser på stellet
Det bedste råd er som sagt colorite i USA, jeg mener de har "mature red" som
cykelen sikkert er.

Vh

Niels
XJ600S cyan metallic
uden ridser 7-9-13

Fra : Armand

Dato : 29-06-01 12:32

Niels Drewes <ndr.tf@taarnby.dk> skrev i en

> Ikke på Yamaha motorcykler desværre,

I rest my case!

--
Armand.

Fra : Peter H. Hasselbalch

Dato : 29-06-01 14:01

Honda har samme princip: Man kan ikke købe rep-lak - men en ny del.

Jeg kan anbefale MOTIP, som har et enormt udvalg af farver.
De forhandles af diverse byggevaremarkeder.

Det lykkedes at finde en fin metallic-blå-grøn til min kåbe på CBR'en.

www.thansen.dk har en del af MOTIP-udvalget på
http://www.thansen.dk/products.asp?c=1246790&n=282549144 herunder også
mørktoner til lygteglas, som nogle har efterspurgt tidligere.

Anyway - det er en sej øvelse - men med lidt tålmodighed finder du nok en
der er tæt nok på, om ikke perfekt.

Peter HH
http://www.hasselbalchs.dk
DMCN#2 - CBR600F4

Fra : Sachmann

Dato : 01-07-01 22:03

Hej

Prøv Langeskov Autolakering (65381728). Han kan ramme den røde Yamaha farve.

mhv.
Bent