Billedefremvisningsprogram?!
Fra : Morten Karlsen

Dato : 07-01-07 01:37

Hej!
Jeg mangler et forholdsvist nemt billedeprogram, hvor jeg kan
fremvise mine billeder på mine sider med et nemt overblik med
miniature billeder / store billeder! Så jeg ikke skal indsætte
hvert enkelt billede på siderne!
Nogen der kan hjælpe mig???

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Peter Carlsen

Dato : 07-01-07 01:52

Morten Karlsen wrote in dk.edb.internet.webdesign.frontpage:
> [...]
> fremvise mine billeder på mine sider med et nemt overblik med
> miniature billeder / store billeder! Så jeg ikke skal indsætte

Hej Morten
Et utrolig nemt program er EGG = EASY GALLERY GENERATOR.
Du kan se resultatet på min hjemmeside www.bach-carlsen.dk
Venlig hilsen
Peter

Fra : PSS

Dato : 07-01-07 05:22

> [...]
> fremvise mine billeder på mine sider med et nemt overblik med
> miniature billeder / store billeder! Så jeg ikke skal indsætte

Jeg bruger JAlbum som kan hentes her http://jalbum.net/ Et
fantastisk enkelt og brugervenlig program, som jeg har haft meget
glæde af og der er utallige måder at fremvise sine dias.

Du kan se nogle shows på www.poulss.dk under "fotogalleri".

Fra : Biker-Torben®

Dato : 08-01-07 15:14

> [...]
> fremvise mine billeder på mine sider med et nemt overblik med
> miniature billeder / store billeder! Så jeg ikke skal indsætte

Jeg synes at den gratis Web Album Generator http://www.ornj.net/webalbum/ er
rigtig god og nem at bruge.

Se et eksempel her:
http://www.bikertorben.dk/island/2004_07_island/index.html