WoW spørgsmål
Fra : keldo

Dato : 06-01-07 20:31

angående interface...

nederst i venstre hjørne er der 4 symboler, den øverste er en tale bobble.
De andre bruges til at se hvad de andre spillere siger til mig. Jeg er komme
til at slå disse dialog bokse fra og kan ikke finde ud af at slå dem til
igen. Jeg syntes selv jeg har prøvet alt. Kan I hjælpe mig med at slå dem
til igen?

vh
RK

Fra : Thomas Hejl Pilgaard

Dato : 07-01-07 10:36

keldo <keldo@hotmail.com> skrev i
459ff8f2$0$138$157c6196@dreader2.cybercity.dk :
> [...]
> mig. Jeg er komme til at slå disse dialog bokse fra og kan ikke finde
> ud af at slå dem til igen. Jeg syntes selv jeg har prøvet alt. Kan I

Nu skriver du ikke HVAD du har prøvet, ligesom det er lidt svært at
tyde præcis hvad du har slået fra, så jeg starter fra en ende af:

Prøv at køre musen henover det område chat-teksten plejer at være
i. Kommer det gennemsigtige chat-box område overhovedet op?

Hvis det dukker op, er der så 1 eller flere chat-tabs øverst i
feltet (general, combat...)?

Hvis begge tabs eksisterer, men du kun ser combat beskeder (om
hvor meget skade du gør, osv...) klik da på general, og du skulle
være kørende igen.

Hvis begge eksisterer, men du ikke ser noget general chat
selvom du klikker på dette tab og du ved at nogen lige har
sagt noget i general chat, skal du højre-klikke på dette tab,
vælge join new channel (i bunden) og sætte et hak ud for
General under "Server Channels".

Hvis der er masser af beskeder i general chat, men det du
mangler er 'tells' ("hvad de andre spillere siger til mig"),
skal du højreklikke på general-tab'et, vælge "Channels" under
Filters, og sætte et hak ud for "Whisper" (og hvad der ellers
måtte mangle et hak ud for - de bør alle være hakket af...).

Hvis en eller flere chat tabs helt mangler, skal du højreklikke
på en af dem der stadig er der, og vælge "Create New Window".
Navngiv det "General" (og det samme for "Combat" hvis denne også
mangler).

Hvis du stadig ikke kan få det op at køre, skriver du lige her
igen, ikke? :)

/ Ostenfeldtsvej 8c 2 tv | you're doing, you're | ^ ^ \
\ 4700 Naestved, Denmark | not learning anything. | = @ = /
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

Fra : keldo

Dato : 07-01-07 11:30

"Thomas Hejl Pilgaard" <pilgaard@tele2adsl.dk.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> på en af dem der stadig er der, og vælge "Create New Window".
> Navngiv det "General" (og det samme for "Combat" hvis denne også

de er alle væk, og kun tilstede via scroll down knappen men jeg kan hverken
klikke højre eller venstre på dem. Jeg kan se at de klikkes ned men der sker
intet. Det er helt dødt. Jeg kan altså ikke højreklikke og få adgang til de
forslag du kommer med. Skal jeg virkelig reinstall?

Fra : Peter T.

Dato : 07-01-07 12:13

keldo udviste en rettidig omhu og skrev:

> [...]
> ned men der sker intet. Det er helt dødt. Jeg kan altså ikke
> højreklikke og få adgang til de forslag du kommer med. Skal jeg

Det er et generelt problem, at et eller begge vinduer pludselig forsvinder.
Jeg har netop kæmpet med det forbandede problem og lige nu virker det vist
igen uden at de forsvinder.

Gå ind i configuration og vælg advanced. Slå simple chat til og tryk ok.
Så ser du dem igen. Hvis du så vil customize dem, så gå tilbage til
configuration og slå simple chat fra og tryk ok. For du kan jo customize
dem ved at højreklikke dem på fanen. :)

En anden løsning skulle være, at rename filen "chat-cache.txt" i mappen
"world of warcraft\WTF\account\{konto}\{realm}\{karakter}\"
til feks chat-cache.backup. Dette trick virkede dog ikke hos mig.

--
[Sig removed by Administrator: Signature can not exceed 20GB]