Billeder i dk.binaer af papkassekattene
Fra : Heidi, Miver og Mull~

Dato : 06-01-07 19:22

Der er truffet foranstaltninger om indlevering på kattehjem snarest, så de
kan komme videre i livet.....jeg kan ikke selv formidle dem ud da de
garanteret er fertile.
Men søde dét er de bestemt :)
--
Venlig hilsen Heidi, Miver og Mulles mor

http://choco.dk

Fra : Denise

Dato : 06-01-07 19:48

Heidi, Miver og Mulles mor wrote:
> Der er truffet foranstaltninger om indlevering på kattehjem snarest,
> så de kan komme videre i livet.....jeg kan ikke selv formidle dem ud
> da de garanteret er fertile.
> Men søde dét er de bestemt :)

Nåå, hvor ER de søde. De er jo pænt store. Godt de kommer pænt videre

--
Hilsen Denise

Fra : Heidi, Miver og Mull~

Dato : 06-01-07 20:20

<klip> De er jo pænt store....

Ja, mit bud er at de er kommet i deres første løbetid, hvorefter man har
fundet ud af hvad det koster at få dem steriliseret, og så valgt den
tarvelige løsning.
Den grå er enten gravid eller syg, den har ligget i kaninens hus (der er
godt varmt, for det er fyldt med halm) fra den kom, så jeg er glad for den
kommer under dyrlægebehandling snarest.
- ha, ja det kunne da være yndigt om den lå med killinger imorgen :o
[ironisk ment naturligvis]

--
Venlig hilsen Heidi, Miver og Mulles mor

Fra : Tove Krieger

Dato : 06-01-07 20:09

> [...]
> snarest, så de kan komme videre i livet.....jeg kan ikke selv
> formidle dem ud da de garanteret er fertile.

Hvor er de dog kære. Det skal nok lykkes for dem at komme til gode
hjem. Jeg håber på det bedste for dem begge

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats