i dag kom den - catdanceren
Fra : sulejma

Dato : 06-01-07 12:53

Lenes mail dur ikke, men man kan ringe til hende og bestille en catdancer.
Se www.felismir.dk
hun udgiver også et katalog med landets bedste og største udvalg i
katteting.
(nej - jeg har ingen interesser i firmaet).

Og så kan man ikke købe en catdancer hos hverken Inges Kattehjem eller på
Husum dyreklinik, Kevin.

Held og Lykke med det

Sulejma

Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : Kevin Borbye Edelvan~

Dato : 06-01-07 13:28

sulejma wrote:

> Og så kan man ikke købe en catdancer hos hverken Inges Kattehjem eller på
> Husum dyreklinik, Kevin.

Sjovt. Jeg har ellers købt vores på Inges Kattehjem for et halvt år
siden og stået og kigget på en på Husum Dyreklinik for nogle måneder siden.

Mvh
Kevin Borbye Edelvang

Fra : Siri

Dato : 06-01-07 13:44

> [...]
>
> Sjovt. Jeg har ellers købt vores på Inges Kattehjem for et halvt år
> siden og stået og kigget på en på Husum Dyreklinik for nogle måneder siden.

OK.... Hvis ikke der kommer et Houe Homeparty i stand her i omegnen, så
må de steder vel få den igen - evt skaffe den, hvis man ringer og plager
dem
Hvordan var priserne - pr net og i butik? Stor forskel?
F eks med transportkasser kan der snildt være over 100krs forskel.... Og
det er da værd at tage med.
Med venlig hilsen
Siri
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : sulejma

Dato : 06-01-07 16:11

"Siri" <medetsmilKATTE@BAKKEyahoo.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> dem
> Hvordan var priserne - pr net og i butik?

28 kr. incl det hele. Hvorfor har du noget imod at ringe til Lene H. Siri
?

VH
Sulejma

Fra : Siri

Dato : 07-01-07 09:41

> sulejma skrev:
> 28 kr. incl det hele. Hvorfor har du noget imod at ringe til Lene H. Siri
> [...]
Jamen, det har jeg da heller ikke.
Snakken var om et homeparty, og Nynne skrev, at hun har en stor stue.
Når og hvis det er hende, der lægger hus til, så synes jeg da ikke, at
vi andre skal ringe og aftale noget på Nynnes vegne.
Og jo, jeg kunne da sikkert ringe og bestille en, nu, hvor der her i
tråden er kommet så megen info. Men det ville da være hyggeligere med et
homeparty hos Nynne, hvis vi er nok - og hvis Nynne stadig vil have os -
og hvis Lene kan.... Evt kan vi, der gerne vil komme til homeparty, når
vi er tilmeldt og dato er aftalt, jo kigge på Lenes katalog og
forudbestille - bare en tanke.
Jeg er bare slet ikke til handel via internettet, jeg forklarer gerne
hvorfor, men det er jo ren OT.

Fra : sulejma

Dato : 07-01-07 12:29

> [...]
> forudbestille - bare en tanke.
> Jeg er bare slet ikke til handel via internettet, jeg forklarer gerne

Undskyld - du har ret, det kommer strengt taget ikke mig ved.
Jeg tænkte bare at hvis nu det homeparty ikke bliver til noget så kunne du
bare gribe knoglen.
Jeg kunne forstå at du bor i Valby. Jeg flytter snart til frederiksberg, og
vil også meget gerne med til et homeparty. Men Nynne har ikke rigtig givet
lyd fra sig ?

VH
Sulejma

Fra : Siri

Dato : 07-01-07 13:07

> sulejma skrev:
.. Hvorfor har du noget imod at ringe til Lene H. Siri?

> Undskyld - du har ret, det kommer strengt taget ikke mig ved.

--- Det er hlet OK, du må gerne spørge, og jeg svarer gerne - men
det er vist bare det, der i nyhedsgrupper kaldes 'off topic', dvs
udenfor emnet, forkortet OT (altså ikke 'Over the Top', dvs 'for meget'
)
> Jeg tænkte bare at hvis nu det homeparty ikke bliver til noget så kunne du
> bare gribe knoglen.

--- Ja da - det gør jeg nok også, hvis det er, om ikke andet så til den
dyrebiks i Husum - det kan være, at Kevin vil hjælpe med en præcis
adresse? Jeg kender ikke butikken, og det forstår jeg, at vi er flere om.

> Jeg kunne forstå at du bor i Valby.
--- Nope Det er Nynne, der bor i Valby - jeg bor i såkaldt 'Indre
By', nær Marmorkirken.

-- Tillykke med det - hyggelig bydel. (hov, nu gik jeg 'Off Topic' igen
- ups...)

og > vil også meget gerne med til et homeparty. Men Nynne har ikke
rigtig givet
> lyd fra sig ?
---- Næh - men måske skal vi bare have lidt tålmodighed? Indrømmet,
det er ikke min stærke side - nogle gange lyder jeg vist som en Maine
Coon:
(se http://www.katteinfo.com/smil3.htm )
Håber på, at der bliver et homeparty med en masse dejligt aktiverende
legetøj til vores legesyge, ivrige katte

Fra : sulejma

Dato : 06-01-07 16:12

"Kevin Borbye Edelvang" <virker@ikke.invalid> skrev i en meddelelse

> Sjovt. Jeg har ellers købt vores på Inges Kattehjem for et halvt år siden
> og stået og kigget på en på Husum Dyreklinik for nogle måneder siden.

Ja det er det da. På Inges kattehjem, var der overhovedet ikke noget salg.
Og På husum havde de den ikke. (Hvis vi da ellers taler om det samme ?)

VH
Sulejma

Fra : Heidi, Miver og Mull~

Dato : 06-01-07 19:10

<klip>en catdancer.

Øh, nu har jeg ledt og ledt, men hvad helt præcist ér en Catdanser?
Kan kun se et utroligt dårligt billede, men hvad går det ud på?

--
Venlig hilsen Heidi, Miver og Mulles mor

http://choco.dk
- når man nu skal have en god vane så er Summerbird ikek det værste :)

Fra : sulejma

Dato : 06-01-07 20:18

"Heidi, Miver og Mulles mor" <zasha_xFJERN@DETTEhotmail.com> skrev i en
meddelelse news:459fe5fa$0$176$157c6196@dreader1.cybercity.dk...
> <klip>en catdancer.
>
> Øh, nu har jeg ledt og ledt, men hvad helt præcist ér en Catdanser?
> Kan kun se et utroligt dårligt billede, men hvad går det ud på?

Det er en tynd buet stålwire med nogle paprondeller i enden. Når man så
holder i den ene ende vipper den ret livligt og katten prøver at fange den.
Det kan kan godt give noget motion. (for katten, altså).

VH
Sulejma

Fra : Denise

Dato : 06-01-07 22:47

Heidi, Miver og Mulles mor wrote:
> <klip>en catdancer.
>
> Øh, nu har jeg ledt og ledt, men hvad helt præcist ér en Catdanser?
> Kan kun se et utroligt dårligt billede, men hvad går det ud på?

Det er som Sulejma forklarer, det er svært at finde nogle billeder, fordi
den er jo pakket ind.
Ved ikke hvormeget du kan se af den her
http://www.arcatapet.com/item.cfm?cat=1075
Og her er et billede af en kat der leger med en
http://pets.webshots.com/photo/2220086480046652437CCiTkP

--
Hilsen Denise

Fra : Kari Eiffert

Dato : 07-01-07 10:44

"Denise" <reindel@*NOSPAM*c.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Ved ikke hvormeget du kan se af den her
> http://www.arcatapet.com/item.cfm?cat=1075
> Og her er et billede af en kat der leger med en

Der står det er klavertråd. Det er garanteret billigere at købe det og vikle
det om noget valgfrit i enden. Og det skulle da være til at få fat i?

Mvh Kari

Fra : Siri

Dato : 07-01-07 13:26

> [...]
vikle
> det om noget valgfrit i enden. Og det skulle da være til at få fat i?

Jeps - jeg har også tænkt, at grunden til de uklare/dårlige afbildninger
kunne være, at den så ville være ret nem at lave selv....
Mine venner på musikskoler m v kan måske hjælpe med kontakt til en
klaverstemmer/flygelhandler med tonsvis af brugte strenge - genbrug of
gør-det-selv er jo dejlige ting (uha, der må altså være noget NFO/MCO i
mig alligevel.... )