WoW - kan ikke loote visse ting
Fra : Peter T.

Dato : 06-01-07 11:16

Jeg render pt alene rundt i instancen i Gnomeregan og har netop slasket en
mob, som leverede et våben i blå tekst. Så er det vist "rare", right? :)

Anyway! Jeg kunne ikke få lov at samle det op og det er ikke første gang,
jeg oplever dette, når jeg har tøffet rundt i en instance! Hvorfor kunne
jeg ikke det?

Jeg har til gengæld vundet ting med blå tekst, når der er raflet om det i
et party.

--
[Sig removed by Administrator: Signature can not exceed 20GB]

Fra : Mikael Schøler

Dato : 06-01-07 11:31

Peter T. wrote:
> [...]
> jeg ikke det?
>
> Jeg har til gengæld vundet ting med blå tekst, når der er raflet om det i

http://www.blizzard.com/support/wowgm/?id=agm0950p

http://www.worldofwarcraft.com/info/items/basics.html

kan det være at våbenet er quest bound eller lign? Eller måske har du
ikke level nok til at tage det?

Jeg synes jeg læste et sted at man kun kan have et blå tekst item af
gangen, men hæng mig ikke op på det.

Mikael - som iøvrigt ikke spiller WoW

Fra : Peter T.

Dato : 06-01-07 12:03

Mikael Schøler udviste en rettidig omhu og skrev:

> kan det være at våbenet er quest bound eller lign? Eller måske har du
> ikke level nok til at tage det?

Hverken eller. Jeg er lvl32 og våbnet var lvl27 required. Og monstret var
et helt almindeligt elite monster. :)

> Jeg synes jeg læste et sted at man kun kan have et blå tekst item af
> gangen, men hæng mig ikke op på det.

Det kan muligvis være. Men jeg bærer i forvejen ikke "rare" dimser.

--
[Sig removed by Administrator: Signature can not exceed 20GB]

Fra : Cag \(2730\)

Dato : 06-01-07 13:08

Peter T. wrote:

> Hverken eller. Jeg er lvl32 og våbnet var lvl27 required. Og
> monstret var et helt almindeligt elite monster. :)

> Det kan muligvis være. Men jeg bærer i forvejen ikke "rare" dimser

En anden mulighed er at benævnte item kan være "unique"

/Cag.

Fra : Peter T.

Dato : 06-01-07 13:33

Cag (2730) udviste en rettidig omhu og skrev:

> En anden mulighed er at benævnte item kan være "unique"

Jo, men svjv mangler jeg kun at gennemføre een quest i Gnomeregan og det er
en boss langt inde. Så hvis den er unik, burde jeg allerede have haft
fingrene i den.

--
[Sig removed by Administrator: Signature can not exceed 20GB]

Fra : PerX ...

Dato : 06-01-07 18:37

In article <Xns98B089D24A64Dmuh@130.225.247.90>, pinoc10
@hotmail.GEBIScom says...

> Jo, men svjv mangler jeg kun at gennemføre een quest i Gnomeregan og det er
> en boss langt inde. Så hvis den er unik, burde jeg allerede have haft
> fingrene i den.

Dine sække var helt fulde? :)

Fra : Peter T.

Dato : 07-01-07 10:59

PerX ... udviste en rettidig omhu og skrev:

> Dine sække var helt fulde? :)

Så langt fra. :)

--
[Sig removed by Administrator: Signature can not exceed 20GB]

Fra : Erik Dan

Dato : 06-01-07 14:34

"Peter T." <pinoc10@hotmail.GEBIScom> wrote in message
> [...]
> jeg oplever dette, når jeg har tøffet rundt i en instance! Hvorfor kunne

Det kunne ikke være fordi dine rygsække var fulde ? ;)

/ Dan

Fra : PerX ...

Dato : 06-01-07 18:38

In article <459fa53e$0$8191$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>, aaa@aaa.dk
says...

> "Peter T." <pinoc10@hotmail.GEBIScom> wrote in message

> Det kunne ikke være fordi dine rygsække var fulde ? ;)

Grrr, altid læse hele tråden *g*

Fra : Thomas Hejl Pilgaard

Dato : 07-01-07 10:12

Peter T. <pinoc10@hotmail.GEBIScom> skrev i
> [...]
> Hvorfor kunne jeg ikke det?
>
> Jeg har til gengæld vundet ting med blå tekst, når der er raflet om

Står der unique på dette item?
Hvis der gør, og du allerede har et item magen til, kan du jo
ikke samle endnu et op...

Står der "Bind On Pickup" på dette item?
I så fald plejer der jo at komme en "Er du nu helt sikker på at
du vil samle dette item op?"-prompt.

Har du installeret nogle add-on's?
Måske nogle af dem går ind og blokerer af en eller anden grund?
De er jo ikke alle helt opdateret til v2.0 endnu.

Kunne du evt. smide navnet på dette/disse items hvis det sker igen?

/ Ostenfeldtsvej 8c 2 tv | you're doing, you're | ^ ^ \
\ 4700 Naestved, Denmark | not learning anything. | = @ = /
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

Fra : Peter T.

Dato : 07-01-07 10:59

Thomas Hejl Pilgaard udviste en rettidig omhu og skrev:

> Står der unique på dette item?

Husker det ikke.

> Hvis der gør, og du allerede har et item magen til, kan du jo
> ikke samle endnu et op...

Det havde jeg helt sikkert ikke. :) For det var en twohanded mace, som
var en pænt sjat bedre end min gamle, men trofaste gummihammer.

> Står der "Bind On Pickup" på dette item?

Svjh ja.

> I så fald plejer der jo at komme en "Er du nu helt sikker på at
> du vil samle dette item op?"-prompt.

Den kom aldrig.

> Har du installeret nogle add-on's?

CosmicGUI. Men jeg prøvede at slå det fra, gå tilbage til området og
slaske mig frem til våbnet igen - kunne stadig ikke samle det op.

> Kunne du evt. smide navnet på dette/disse items hvis det sker igen?

Det gør jeg ved lejlighed, når jeg drysser forbi stederne igen. :)

Anyway. WoW er jo stadig lidt småbuggy

--
[Sig removed by Administrator: Signature can not exceed 20GB]

Fra : Peter T.

Dato : 16-01-07 23:14

Peter T. udviste en rettidig omhu og skrev:

> CosmicGUI. Men jeg prøvede at slå det fra, gå tilbage til området og
> slaske mig frem til våbnet igen - kunne stadig ikke samle det op.

Sært. Jeg fandt ud af, at der var noget i cosmosUI, der hedder "auto bind
on pick up". Den addon blev deaktiveret, og nu virker det. Jeg kan så
undre mig, at det ikke virkede, da jeg slog hele cosmosUI fra første gang.

--
En hobbynørds anbefaling! (Og jeg har intet med restauranten at gøre!)

De bedste pizzaer i København: Vito's Corner i mimersgade 103, Nørrebro!
Stenovn, kvalitetskød og -grøntsager og ÆGTE italiensk pizzabager! :)

Fra : Thomas Hejl Pilgaard

Dato : 17-01-07 07:00

Peter T. <pinoc10@hotmail.GEBIScom> skrev i
Xns98BAEC608A4D9muh@130.225.247.90 :

> [...]
> bind on pick up". Den addon blev deaktiveret, og nu virker det. Jeg
> kan så undre mig, at det ikke virkede, da jeg slog hele cosmosUI fra

Nogle add-on's fjernes først helt når dit UI genstartes.
Det kan du gøre med kommandoen: /reload ui

Fra : Peter T.

Dato : 17-01-07 09:08

Thomas Hejl Pilgaard udviste en rettidig omhu og skrev:

> Nogle add-on's fjernes først helt når dit UI genstartes.
> Det kan du gøre med kommandoen: /reload ui

Aha! Tak for tippet.

Fra : Devast8or

Dato : 17-01-07 10:19

"Thomas Hejl Pilgaard" <pilgaard@tele2adsl.dk.dk> wrote in message

> Nogle add-on's fjernes først helt når dit UI genstartes.
> Det kan du gøre med kommandoen: /reload ui

Det er /console reloadui ;)

Devast8or

Fra : Peter T.

Dato : 17-01-07 10:54

Devast8or udviste en rettidig omhu og skrev:

> Det er /console reloadui ;)

/reloadui fungerer fint. :)