Quest level xx
Fra : Bjarne

Dato : 05-01-07 09:35

Jeg er nået til level 18 og har snart løst de fleste opgaver i Loch modan.
Jeg har fundet ud af at der skulle være mange Quest'er til level 10-20 i et
sted der hedder Westfall
Hvis jeg nu kommer til level 21 i Loch Modan forsvinder de Quest'er i
Westfall så eller kan og
bør jeg løse dem som level 20-21 ?
Jeg rejser ikke rundt prøver ligesom at gøre et område færdigt er det også
måden i gør det på ?
Har set der er masser af Quest'er i Everlyn Forrerst og der har jeg ikke
været er det dumt ?

Warlock Lvl 18

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 05-01-07 15:39

On Fri, 5 Jan 2007 09:35:17 +0100, Bjarne wrote:

> Hvis jeg nu kommer til level 21 i Loch Modan forsvinder de Quest'er i
> Westfall så eller kan og
> bør jeg løse dem som level 20-21 ?

Du kan tage dem som level 21, men mange vil være blevet "grå" i din
quest-log, dvs. de ikke giver experience eller i bedste fald meget lidt.
Jeg synes du skal tage de svære quests i Westfall, så tage til Lakeshire og
lave quests der. Når du rammer level 20-21 kan du tage til Duskwood og
fortsætte. Wetlands er også en mulighed som level 20+ og du får brug for
flight-point i Wetlands før eller siden fordi der er en vigtig havn der,
hvor bådene giver dig adgang til nye områder.

> Jeg rejser ikke rundt prøver ligesom at gøre et område færdigt er det også
> måden i gør det på ?

Det er fint hvis du kan klare dig med et område. Du taber en masse xp/time
ved at rejse alt for meget rundt. Dog synes jeg hver gang jeg spiller
Alliance at jeg er nødt til at rejse en del. Der er start områderne for
horde altså bedre.

> Har set der er masser af Quest'er i Everlyn Forrerst og der har jeg ikke
> været er det dumt ?

Alle begynderområder er rimelig gode, så det er egentlig ligemeget hvor du
begynder. Evelyn Forest er dog for lavt for dig som level 18.

Fra : Jackie

Dato : 05-01-07 18:12

"Thomas Jespersen" <jespersen.thomas@gmail.com> skrev i en meddelelse
> On Fri, 5 Jan 2007 09:35:17 +0100, Bjarne wrote:

<SNIP>

> [...]
> ved at rejse alt for meget rundt. Dog synes jeg hver gang jeg spiller
> Alliance at jeg er nødt til at rejse en del. Der er start områderne for

Der er jeg altså ikke helt enig. Det er meget hurtigere at stige i level som
alliance efter min opfattelse, da der er mange områder i nærheden af
Stormwind og Ironforge, som er til de lavere levels.
Som Horde er du tvunget til at løbe rundt i Barrens (Det tager alligevel
noget tid at løbe fra syd til nord i det område), hvilket efter et stykke
tid bliver rimelig kedeligt og uinteresasant.

Prøv evt. at kigge på
http://www.worldofwar.net/cartography/worldmap/easterncont.php
Der er en oversigt over hvilke områder der er optimalt for hvilke levels på
Eastern Kingdoms.

Som level 18 ville jeg nok prøve at få quests til Deadmines i Westfall,
eller koncentrere min indsats i Redridge Mountains (Lakeshire området)

Hygge
Jackie

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 05-01-07 19:03

On Fri, 5 Jan 2007 18:12:03 +0100, Jackie wrote:

> [...]
> noget tid at løbe fra syd til nord i det område), hvilket efter et stykke
> tid bliver rimelig kedeligt og uinteresasant.

Der er tre flightpoints i Barrens. Du bliver i barrens fra 12-25. Barrens
er bare et rigtigt godt område efter min mening. Hvis du stakker dine
quests ordentligt skal du heller ikke rejse alt for meget. Eneste negative
jeg har at sige er dem berygtede "Barrens Chat" hvor man hele tiden skal
høre på lamme Chuck Norris vittigheder. Nå ja så ligger Stonetalon
Mountains (incl. Desolace) og Thousand Needles lige opad, så når man når
level 25+ er der nok nyt at tage fat i.

Som alliance i de levels rejser jeg ret meget. Westfall er rimelig godt,
men jeg skal alligevel tage et smut forbi Loch Modan for at fylde ud, og
det er en halvlang rejse.