Send mis hen efter nyt kattemad?
Fra : Benedikte Brisson

Dato : 04-01-07 17:22

http://www.bt.dk/article/20070104/NYHEDER/70104007

Og jeg sku lige hilse og sige, at Svedske får altså ikke sit eget
hævekort til min konto

Venlig hilsen Dikte

Fra : Ukendt

Dato : 04-01-07 17:33

Benedikte Brisson wrote:
> http://www.bt.dk/article/20070104/NYHEDER/70104007
>
> Og jeg sku lige hilse og sige, at Svedske får altså ikke sit eget
> hævekort til min konto
>
> Venlig hilsen Dikte

Jeg så det godt i morges på nyhederne.tv2.dk, tænkte at den "slave" da er
godt dum overhovedet at prøve at få det kreditkort. For det er vel en form
for bedrageri, for hun skriver jo under på falske oplysninger...

Og nej, Buster skal heller ikke have kort til min konto..æ Der er i øvrigt
heller ikke noget at komme efter, men det ved han jo ikke...

Louise

Fra : Heidi, Miver og Mull~

Dato : 04-01-07 21:14

<klip> Og jeg sku lige hilse og sige, at Svedske får altså ikke sit eget
> hævekort til min konto

Men det er jo ligegyldigt, du vil jo ikke åbne døren for hende så hun kan
komme ud og shoppe Svedske-ting [ironi] *og godt det samme for Svedsken bor
ud til en meget trafikkeret vej*

Kan ske man skulle sende den lille trinde Svedske-kat en lille trøsteting -
når nu hun ikke engang må få sit eget hævekort...*gg*

hilsen Heidi, Svedskens gamle-eks-moar :)
nu Miver, Mulle og Mille-kanini's moar

http://choco.dk

Fra : Siri

Dato : 05-01-07 10:46

> [...]
> http://www.bt.dk/article/20070104/NYHEDER/70104007
>
> Og jeg sku lige hilse og sige, at Svedske får altså ikke sit eget

Hir, hir, hir!
Sikke nogle røde australske ører - og sikke en dejlig rød australsk kat
- nuttebasse!
Jeg ved godt, hvad Gia ville flintre ud at købe, en ny sele (den, jeg
forsøgsvis startede med, passer ikke så godt trods mine egne forsøg med
elastik og symaskine), for det bruger vi alligevel en del - mis er helt
med på at komme med ud Så det må jeg også have, hvis jeg skal på
Catdancer-shopping
Nåh, ja, og så ville hun fylde huset med denslags tørfoder, hun er vild
med lige nu, hendes første hit-foder er lige pludselig uinteressant
Katte er altså skønne - var det Heidi, der engang skrev noget i retning
af at 'katte er søde, varme, og dejligt bløde - lykken er at begrave
næsen i sin kats pels og tage sig et ordentligt snus!' Undskyld, hvis
jeg fejlciterer dig, Heidi, meningen er god nok: Det er så dejligt at
have sådan en skat! Og så selv have fornøjelsen af at købe lidt
forkælelse til den - om det så bare er det hidtil største hit af et
stykke legetøj: En gul tot fjer på en pind - til en sølle 10'er
Hoppe, daske, hoppe amok-amok så er den ti'er pludselig rent
guld for en lille stue-tiger! Så er man jo solgt - igen.....
Med venlig hilsen
Siri
- Tøm kattebakken ved privat svar