WOW sende ting
Fra : Bjarne

Dato : 04-01-07 11:24

Hej NG jeg har læst på engelsk om at folk sender ting til sig selv fra en
karakter til en anden med
post eller noget mail system, nogen der kan forklare lidt om det eller
kender en dansk side
med info om hvordan man gør, jeg kan vel også sende til mine venner eller
hva ?

Mangler også dansk info om hvordan jeg sætter de ting jeg finder på aktion i
actionhouse i ex Iron forge
har prøvet på at både sælge og købe men fatter ikke hvordan man gør.

MVH Warlock lvl 18

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 04-01-07 11:48

On Thu, 4 Jan 2007 11:24:07 +0100, Bjarne wrote:

> [...]
> kender en dansk side
> med info om hvordan man gør, jeg kan vel også sende til mine venner eller

Mail systemet er meget simpelt. Udenfor alle Inns er der en postkasse. Klik
på den og mailvinduet dukker op. Du skriver bare modtager navnet, Emne og
indhold, ligesom en almindelig email. Og så kan du vedhæfte ting til
mailen, så du kan sende noget til andre.

> Mangler også dansk info om hvordan jeg sætter de ting jeg finder på aktion i
> actionhouse i ex Iron forge
> har prøvet på at både sælge og købe men fatter ikke hvordan man gør.

Tre ting når du putter noget på auktion:

1. Tidsrum. Hvor lang tid auktionen skal løbe. Du betaler et depositum for
auktioner. Depositum bliver større ved større tidsrum.
2. Bid. Altså laveste bud du vil acceptere
3. Buyout. Hvilken pris du vil acceptere som umiddelbart køb uden at
tidsfristen skal udløbe.

Et tip. Sæt altid buyout på dine auktioner, for folk gider ikke vente flere
timer på at se om de har vundet en auktion.

Det er muligt du kan finde bedre forklaringer hos f.eks. http://wowi.dk/

Fra : Peter T.

Dato : 04-01-07 12:32

Bjarne udviste en rettidig omhu og skrev:

> Mangler også dansk info om hvordan jeg sætter de ting jeg finder på
> aktion i actionhouse i ex Iron forge
> har prøvet på at både sælge og købe men fatter ikke hvordan man gør.

Salg:

Forneden i vinduet er der 3 faner. Du vælger den tredje, hvor du kan lave
en auktion. Du åbner din sæk med ting, hvor du trækker den enkelte ting
over i den tomme firkant øverst til venstre. Bagefter sætter du tiden for
auktionen og til sidst sætter du startpris og evt. buyoutpris.

Køb:

Når du feks finder en glimrende gummistøvle med +20 i vandresistens,
klikker du på den. Nederst i vinduet er der 2-3 knapper. Bid og Buyout
(kan ikke huske den tredje knap, hvis den er der). Hvis du vælger Bid, kan
du sætter et Bid-beløb til venstre for knappen, hvor du overbyder Bid-
beløbet. Vælger du Buyout (hvis det er muligt), så køber du tingen for
næsen af evt. andre.

Fælles for både køb og salg er at du får ting og penge sendt pr. mail, som
du så skal tjekke ved den nærmeste inn.

Forøvrigt. Hvis du spiller med en Trial-version af WoW, kan du ikke tjekke
din mailboks, da dette er en af begrænsningerne i trial-versionen.

--
[Sig removed by Administrator: Signature can not exceed 20GB]

Fra : Bjarne

Dato : 04-01-07 13:18

Takker for jeres svar
Et ? mere kan man sende til folk på andre servere ?

Fra : Jakob

Dato : 04-01-07 13:53

Bjarne skrev:
> Takker for jeres svar
> Et ? mere kan man sende til folk på andre servere ?

Nix. Den eneste forbindelse der er mellem de forskellige realms, så vidt
jeg ved, er i battlegrounds, efter patch 2.00, hvor man kan spille
med/mod spillere fra andre realms.

--
Jakob

Fra : PerX ...

Dato : 05-01-07 12:44

In article <459cf843$0$4153$ba624c82@nntp02.dk.telia.net>,
jtonospam@mail.dk says...

> Nix. Den eneste forbindelse der er mellem de forskellige realms, så vidt
> jeg ved, er i battlegrounds, efter patch 2.00, hvor man kan spille
> med/mod spillere fra andre realms.

Ja, men der kan man vel teoretisk trade med folk fra andre servere? :)