Indkøb af PH lamper ?
Fra : Henning Legaard

Dato : 04-01-07 08:30

Hvem kender et godt og billigt sted at købe en Stammekrone fra PH ?-
hvad kan der forventes af rabat ?

Fra : Brother Tuck

Dato : 09-01-07 17:08

Er der virkelig ingen der har erfaring med at indkøbe PH lamper og ved hvor
der er en god rabat at hente ?

"Henning Legaard" <hl@mail.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Hvem kender et godt og billigt sted at købe en Stammekrone fra PH ?-
> hvad kan der forventes af rabat ?

Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : Martin

Dato : 09-01-07 17:19

"Brother Tuck" <hl@mail.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Er der virkelig ingen der har erfaring med at indkøbe PH lamper og ved
> hvor der er en god rabat at hente ?
>

> "Henning Legaard" <hl@mail.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

Hermed et par gode råd til hvordan du kan forøge chancen for at få svar:

1: Lad være med at bruge SPAMfighter. Mange filtrerer indlæg væk som
indeholder ordet SPAMfighter, da dens tilføjelser til teksten opfattes som
spam.

2: Placer svar og opfølgning korrekt - dvs. under den tekst der svares eller
følges op på.

/Martin

Fra : Ukendt

Dato : 11-01-07 17:24

"Henning Legaard" <hl@mail.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Hvem kender et godt og billigt sted at købe en Stammekrone fra PH ?-
> hvad kan der forventes af rabat ?

Jeg har lige købt nogle andre PH lamper, og der er absolut ingen rabat at
hente på dem. Du kan godt få 10% men mere skal du nok ikke forvente.

Hilsen Lasse.