cdripper 1530
Fra : Lilian Nielsen

Dato : 03-01-07 19:18

Jeg vil bare ønske folk et godt nytår,og håber alle er kommet godt igennem
alt det jule mad Min kat Gaia Maine Coonen havde det ikke så godt
nytår,hun var rigtig bange og gemte sig og var meget utryg. Og her efter
nytår var hun stadig lidt bange men alligevel nysgerig, når folk fyrer noget
af og går op i vinduet og kigger.

Og der er kommet nye billeder op på denne side med Gaia og Mille, og stadig
gode med med Chilli som er oppe i kattehimlen.

adr: http://www.flickr.com/photos/nichlas/sets/72057594087510547/?page=2

Her kan i se den skønne Maine Coon Gaia jeg snakkede meget om,efter det
sørgelige beslutning med Nielsen´s Chilli.

Hilsen Lilian.

Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : Mariann

Dato : 06-01-07 23:05

> [...]
>
> Her kan i se den skønne Maine Coon Gaia jeg snakkede meget om,efter det
> sørgelige beslutning med Nielsen´s Chilli.

Hej Lilian

Også godt, forsinket, nytår til dig Så lige dit billede "Cat
Hugs"...og smeltede totalt! Det billede fortæller bare så meget bedre
end ord, hvorfor man skal have to katte i stedet for at nøjes med en

Med venlig hilsen
Mariann

Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Lilian Nielsen

Dato : 07-01-07 12:08

Hej Mariann.

Ja jeg vil ihvertfald anbefale og havde to,for man kan jo se på de billeder
jeg har taget af Gaia og Mille at de har det rigtig godt sammen.Men jeg vil
også sige Mille havde det godt sammen med Chili da hun levede.

Men bare rolig der kommer mange flere billeder på et tidspunkt.

Hilsen Lilian.

Fra : Siri

Dato : 07-01-07 13:10

> [...]
> også sige Mille havde det godt sammen med Chili da hun levede.
>
> Men bare rolig der kommer mange flere billeder på et tidspunkt.

Åh, hvor jeg glæder mig til den dag, der kommer en legekammerat til
Gia..... En livlig, glad, legesyg, kærlig misseven..... Hun ville nyde
det!
Og det ville jeg også
Med venlig hilsen
Siri
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Lilian Nielsen

Dato : 07-01-07 20:26

Hej Siri.

Jeg syns du skal kigge efter en legekamerat til Gia,for hun har selvskab jeg
gjorde det for Mille ikke skulle føle sig ensom efter det med Chilli.

Hilsen Lilian

Fra : Siri

Dato : 08-01-07 19:50

> [...]
jeg
> gjorde det for Mille ikke skulle føle sig ensom efter det med Chilli.

Hej Lilian
Tak Lige nemlig - jeg har kigget i nogen tid, og har nu simpelthen
lavet et opslag på www.vildkat.dk, det super site, under rubrikken 'Hjem
tilbydes'.
Det skal jo også være den rigtige kat - een, der kan enes med Gia, og
som vil lege. Det skal nok være en ret ung kat. En, der ikke vil forsøge
at dominere hende, så der bare bliver slagsmål ud af det og ikke leg.
Det ville være surt. Nu må jeg se ad - ser frem til det.
Med venlig hilsen
Siri
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Lilian Nielsen

Dato : 08-01-07 21:10

Hej Siri.

Ja det er bedst og finde en ung kat,jeg har så købt Gaia,og hun er nu halvt
år gammel og hun har det godt sammen med Mille som er en blanding af en
almindelig huskat og norsk skovkat. Men der er mest huskat i hende,men jeg
er ihvertfald tilfreds med jeg har købt en maine coon.De har så en ulempe
dem begge to,de skal havde der lille legetur når jeg er gået i seng og det
varer nok i en halv time.Men som tider er Gaia lidt for hård mod Mille,hun
kommer til og tage for hårdt fat i Mille så hun hyler lidt.Men jeg bliver
nød til en gang imellem,og stoppe deres leg fordi det går lidt for voldsom
Mille siger fra men ikke altid Gaia stopper.