Bådfører søges
Fra : atwr@yahoo.com

Dato : 03-01-07 14:53

Jeg har jævnligt behov for bådførere til sejlads i RIB's (7.5m og
større) der som minimum er i besiddelse af Duelighedsbevis (fritid),
SRC-certifikat (VHF) og Sundhedsbevis for Søfarende.

Hvis du er i besiddelse af det - eller ønsker at tage det - må du
gerne skrive mig en mail.

Sejlads kan være på hverdage såvel som weekends

De bedste hilsner

Allan

Fra : Søren Arnvig

Dato : 03-01-07 17:49

<atwr@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> [...]

>gerne skrive mig en mail.

>Sejlads kan være på hverdage såvel som weekends

Hvilken slags sejllads ?

Dykkere, adventure, racing ?

Søren Arnvig

Fra : atwr@yahoo.com

Dato : 04-01-07 10:16

Sejladsen kan være af variende karakter - men ja også dykkere - både
sportsdykkere og erhverv. Der vil dog som udgangspunkt ikke være nogen
dykkermæssig opgave forbundet med sejladsen.

Grunden til dette er røget i denne NG er et tilbud til bådførerne i
klubberne der ønsker at sejle mere og derigennem blive
bedre/vedligeholde deres færdigheder.

/allan

Fra : Søren Arnvig

Dato : 04-01-07 17:39

> [...]
>sportsdykkere og erhverv. Der vil dog som udgangspunkt ikke være nogen
>dykkermæssig opgave forbundet med sejladsen.

Jeg er ikke blevet klogere på hvad type sejlads det er.
Kan du evt. give nogle eksempler ?

Søren Arnvig