Nytårsløjer, eller...
Fra : Allan Jensen

Dato : 03-01-07 13:12

Sad og kedede mig på jobbet, surfede lidt i alle de aldrig opdaterede sider
som findes på nettet, om dykning. Men pludselig! - på en turkalender fra en
biks som hedder "Kingfish", annoncerer de en tur til Bornholm 12.-14. maj.

Hvis jeg vil til Bornholm sejler jeg selv derover, men det ku´jo være de
havde et dykkemål som kunne pirre min nysgerrighed - og det var lige hvad de
havde.

Lige som jeg gik og troede, at Fu Shan Hai var Bornholms bedste dykkemål, så
jeg, at der ved Bornholm skulle være "tangskove fyldt med store hummere" ???

Jeg bringer nyheden her, idet jeg forventer at interessen vil være stor og
at "hummertangskoven" sammen med Fu Shan Hai, vil kunne flytte Bornholm helt
op i eliten, blandt verdens dykkemål.

mvh. og Godt Nytår
Allan Jensen

Fra : Henrik Manley

Dato : 03-01-07 13:31

> Jeg bringer nyheden her, idet jeg forventer at interessen vil være stor og
> at "hummertangskoven" sammen med Fu Shan Hai, vil kunne flytte Bornholm
> helt op i eliten, blandt verdens dykkemål.

Det er nok lige omkring Listed selv om de hummere der var der så noget
canadiske ud. Men de smagte nu meget godt.

--
Henrik Manley
http://bends.dk

Fra : Poul Olesen

Dato : 03-01-07 14:08

Allan Jensen skrev den 03-01-2007 13:12:
> [...]
> biks som hedder "Kingfish", annoncerer de en tur til Bornholm 12.-14. maj.

Det er jo fint med en turkalender, men de burde huske årstallet, da det
må være en st.Bededagstur i 2006 der står på deres kalender.

> [...]
> at "hummertangskoven" sammen med Fu Shan Hai, vil kunne flytte Bornholm helt

Det lyder underligt. Hummere lever så vidt jeg ved kun i saltvand og det
brakvand der er omkring Bornholm bar masser af muslinger, men jeg
tvivler på hummere, måske en sø med krebs.

Godt nytår
Poul

Fra : Jan Birk

Dato : 04-01-07 20:04

> Jeg bringer nyheden her, idet jeg forventer at interessen vil være stor og
> at "hummertangskoven" sammen med Fu Shan Hai, vil kunne flytte Bornholm helt
> op i eliten, blandt verdens dykkemål.

Hummere har jeg desværre aldrig set på Bornholm. Men Fu Shan Hai har jeg
dog set. Desværre er forbudet endnu ikke hævet, så turen går sikkert
ikke til det store vrag endnu.

Men fra sædvanligvis upålidelig kilde, tror jeg at det bliver muligt
inden maj

/Jan