cat dancer ?
Fra : sulejma

Dato : 03-01-07 10:55

Er der nogle som ved, hvor man kan købe en cat dancer ?

(altså bare ikke hos Felismir, bestilte een i slutningen af nov. 06 og
rykket pr. e-mail, men der er absolut ingen reaktion, desværre).

Vh
Sulejma

Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : Camilla Baird

Dato : 03-01-07 11:06

sulejma wrote:
> [...]
>
> (altså bare ikke hos Felismir, bestilte een i slutningen af nov. 06 og
> rykket pr. e-mail, men der er absolut ingen reaktion, desværre).

Jeg mener den kan fås på nettet - www.catdancer.com
mvh Camilla

Fra : Siri

Dato : 03-01-07 11:20

> Camilla Baird skrev:
>
> Jeg mener den kan fås på nettet - www.catdancer.com
> mvh Camilla

Er den set i nogen butik 'ude i den virkelige verden' - her i DK, måske
ligefrem Kbh området, eller sågar i udlandet (så vil jeg plage mine
rejsende venner ) ??
Tak for alle tips
Med venlig hilsen
Siri
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : sulejma

Dato : 03-01-07 13:40

"Siri" <medetsmilKATTE@BAKKEyahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Er den set i nogen butik 'ude i den virkelige verden' - her i DK, måske
> ligefrem Kbh området, eller sågar i udlandet (så vil jeg plage mine
> rejsende venner ) ??

Aldrig - og de danske netsider jeg har kigget på har den ikke.

VH
Sulejma

Fra : sulejma

Dato : 03-01-07 16:08

> [...]

> Er den set i nogen butik 'ude i den virkelige verden' - her i DK, måske
> ligefrem Kbh området, eller sågar i udlandet (så vil jeg plage mine

Det er rigtig nok hvad Camilla siger. Men det er møj besværligt. Man skal
udprinte et skema og så sende det med posten for at bestille. E-mails er der
ikke nogen af.

Prøv www.felismir.dk alligevel. Jeg har idag ringet til Lene Houe, så jeg
har ikke helt opgivet håbet. Jeg har da handlet hos hende før..

Sulejma

Fra : Siri

Dato : 03-01-07 19:37

> [...]
>
> Prøv www.felismir.dk alligevel. Jeg har idag ringet til Lene Houe, så jeg
> har ikke helt opgivet håbet. Jeg har da handlet hos hende før..

Hmmm.... Lene Houe holdt jo julemarked d 10/12 på Felina katteklinik -
desværre faldt det sammen med datoen for mit livs første katteudstilling
(og hvor var der nogle vidunderligt søde katte....).
Meeen - hvis hun nu er i Kbh nu og da, så kunne man måske lokke hende
til at holde et homeparty hos en af os - hvis vi er en lille flok, der
gerne vil ha' fat i bl a Catdanceren og andet aktiverende legetøj?
Er det en idé? Måske ku' man lokke Felina til at lægge hus til - eller
måske er der nogen herfra, der har plads?

Fra : Nynne Hansen

Dato : 03-01-07 22:59

Hallehøj

Først - tak for alle jeres gode svar og ideer, jeg er glad for at have jer
at gå til!

Og så synes jeg da at det lyder morderligt spændende, det her. Nu ved jeg
ikke lige hvor mange folk det kunne mønstre, men jeg bor i Valby, og har en
stor stue...

Så ideen om selv at importere en bunke lyder ikke tosset... men hvad gør vi
lige?

Kh Nynne

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 04-01-07 09:03

Jeg har ikke check på om Ann K har catdancer i sin butik, men måske kunne
hun overtales til at tage den hjem http://annk-butik.dk

--
Marianne Cat Hellemose
***Ailurophil***

Mahatma Ghandi

Fra : Siri

Dato : 04-01-07 11:39

> [...]
> stor stue...
>
> Så ideen om selv at importere en bunke lyder ikke tosset... men hvad gør vi

Hej Nynne og I andre
Ja, er det ikke dejligt at have sådan en bunke mennesker at spørge, og
så er de lige så katte-tossede (eller bare tossede ) som een
selv....
Nu viser det sig jo så, at man kan købe dem 'herovre' alligevel, men jeg
ville alligevel være molto interesseret i et homeparty i Valby - for
Lene har sikkert mange gode sager til aktive katte, så man slipper for
alt det med netkøb og forsendelse, og det kunne da være helt utrolig
hyggeligt! Hvis hun nu alligevel skal herover engang, og det ellers
passer....
Hvis du skal lægge hus til, Nynne, så er det måske bedst, at det er dig,
der giver hende et praj?
I givet fald kan jeg nok bedst i week-enden (p gr af arbejdstider, men
de kan ændre sig) - måske - men vil gøre, hvad jeg kan, for at kunne
komme. Fedt med en katte-hyggeaften - jeg bager gerne en god kage til!

Fra : sulejma

Dato : 05-01-07 17:48

"Nynne Hansen" <nynnesenRENS@KASSENhotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> ikke lige hvor mange folk det kunne mønstre, men jeg bor i Valby, og har

Jeg er også med på den. Flytter til Frederiksberg den 17/1

VH
Sulejma

Fra : sulejma

Dato : 05-01-07 17:47

> [...]
> til at holde et homeparty hos en af os - hvis vi er en lille flok, der
> gerne vil ha' fat i bl a Catdanceren og andet aktiverende legetøj?

Absolut.
Men jeg fatter ikke at hun overhovedet ikke reagerer. Hun kunne da i det
mindste fortælle hvis hun har nedlagt salget.
Sådan plejer hun ikke at være. Er hun syg ?

Sulejma

Fra : Kevin Borbye Edelvan~

Dato : 04-01-07 10:31

sulejma wrote:

> Er der nogle som ved, hvor man kan købe en cat dancer ?

Man kan *i hvert fald* få den hos Inges Kattehjem i Glostrup og på Husum
Dyreklinik på Frederikssundsvej. Det er bare de to steder, vi er kommet
i forbindelse med kattene. Jeg vil tro, de findes mange andre steder også.

Vores er efterhånden blevet lidt "mat" i metallet, så den er ikke lige
så sjov mere. Tror den næste model bliver sådan en lille rød laserprik.
Når jeg ser, hvor meget kattene går amok over refleksioner fra et
armbåndsur, kan jeg kun forestille mig, hvor stor lykke sådan en fætter
vil gøre.

Mvh
Kevin Borbye Edelvang

Fra : sulejma

Dato : 05-01-07 17:54

"Kevin Borbye Edelvang" <virker@ikke.invalid> skrev i en meddelelse

> [...]
> forbindelse med kattene. Jeg vil tro, de findes mange andre steder også.

Det er der ikke så meget der tyder på. Jeg har ledt på mange hjemmesider,
også enkelte tyske.

VH
Sulejma

Fra : Tove Krieger

Dato : 05-01-07 18:16

Kevin Borbye Edelvang wrote:

> [...]
> laserprik. Når jeg ser, hvor meget kattene går amok over
> refleksioner fra et armbåndsur, kan jeg kun forestille mig, hvor

Hej Kevin.

Nu har jeg efterhånden hørt mange katteejere sige, at en laserpointer
ikke er et godt "legeredskab" for katte. De farer rundt efter et
imaginært bytte, som de jo aldrig kan fange, og dette kan medføre
stress på længere sigt. Jeg tør ikke selv bruge den, men nøjes med
noget katten kan fange.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Ukendt

Dato : 05-01-07 18:53

> [...]
> sigt. Jeg tør ikke selv bruge den, men nøjes med noget katten kan fange.

Jeg har nu altid været glad for en laser pointer. Og det har mine katte også
været.

Men de er godt nok dyre de der små battererier.

Jeg har koblet en laserpointer til lysnettet, så skal der kun tændes for
kontakten,
og kattene ælsker det. Hehe

Ja ok jeg skal jo fører laserpointeren, men Kattene ved godt hvor pletten
kommer fra
Ellers ville de vel ikke komme og spørge om lidt leg, Ja på Deres måde

Og i kan tro de kan spørge

Det er mig der stopper, når de går ned i frekvens, Altså kattene.
ja når jeg ser de bliver lidt trætte.

Så en laserpointer er en god ting til katte, men koster kassen i batterier.
Hvis man da ikke kører på lysnet.
HeHe

Mvh Allan

Fra : Tina

Dato : 06-01-07 19:41

"Allan" <allan_roskilde.fjern.hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Jeg har nu altid været glad for en laser pointer. Og det har mine katte
også
> været.
>
> Men de er godt nok dyre de der små battererier.

Tiger-butikkerne sælger et "bræt" med de blandede små batterier, hvoraf 4 af
disse batterier passer til laserpointeren. Prisen for sådan et "bræt" er 10
kr. ;)

Min kat er også glad for at lege med laserpointeren, og der er absolut ingen
stress at spore i ham. Af og til lader jeg ham "fange" prikken, og roser ham
stort for sin "fangst". Så er han glad, og vi leger videre til han bare
ligger og kigger på den.

Tina