En sidste opdatering til PnAneDB
Fra : Preben Nørgaard - 83~

Dato : 03-01-07 10:41

En sidste opdatering til PnAneDB ligger på
http://home19.inet.tele.dk/pnanedb/index.htm

Der er rettet et par småfejl, men intet funktionelt er ændret.

Denne opdatering vil ligge på hjemmesiden indtil 1. februar 2007, hvorefter
hjemmesiden nedlægges.

Eventuelle brugere af PnAneDB har således ca. en måned til at downloade
opdateringen, hvorefter PnAneDB overgår til privat brug.

Mvh Preben Nørgaard

Fra : Flemming Svendsen

Dato : 03-01-07 19:56

"Preben Nørgaard - 8382" <pn.spo27@oncable.dk> skrev i en meddelelse
> En sidste opdatering til PnAneDB ligger på
> http://home19.inet.tele.dk/pnanedb/index.htm
> Mvh Preben Nørgaard
-----------
Et par bemærkninger:
Når man kontakter hjemmesiden, står et billede og spærrer for noget af
teksten for de der bruger Firefox.
Når man vil skrive en kommentar til sitet via formularen, får man den besked
efter afsendelse at siden ikke eksisterer mere.
Så bliver det jo bøvlet . . .
Held og lykke med projektet, og godt nyt år.
Flemming Svendsen 4220

Fra : Preben Nørgaard - 83~

Dato : 03-01-07 21:55

"Flemming Svendsen" <zeus2@SLETMIGmail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> besked efter afsendelse at siden ikke eksisterer mere.
> Så bliver det jo bøvlet . . .
> Held og lykke med projektet, og godt nyt år.

Det må være et problem for Firefox brugere. der er mig bekendt ikke
problemer med Intenet Explorer.

Godt nytår.
Preben Nørgaard

Fra : Poul Erik Jensen

Dato : 04-01-07 02:18

"Preben Nørgaard - 8382" <pn.spo27@oncable.dk> skrev i en meddelelse
> http://home19.inet.tele.dk/pnanedb/index.htm
> Det må være et problem for Firefox brugere.

Ja, der er nogle mindre detaljer, som der skal tages hensyn til, når der
laves hjemmesider à la Microsoft, bl.a. for ikke at få blandet tekst og
billeder.

men ellers spørg de kloge i den angivne gruppe.

Synderen er ikke 'de andre', men Microsoft, der ikke helt følger
internationale standarder.

Krydspostet til 2 grupper, opfølgning (X-FUT) til:
Om FUT og X-FUT: <http://www.usenet.dk/ord/lokal.html#fut>

Godt nytår.

--
Med venlig hilsen Poul Erik Jensen
www.genealog.dk www.skolekammeraten.dk

Fra : Preben Nørgaard - 83~

Dato : 04-01-07 10:08

Hej Poul Erik

Jeg er ikke verdensmester i opbygning af formularer. Det er nok det, der er
det største problem.

Men det kan være, jeg får at vide, hvordan jeg burde have lavet siden.

Også godt nytår til dig.

Med venlig hilsen Preben Nørgaard

Fra : Jesper Brunholm

Dato : 04-01-07 10:40

Preben Nørgaard - 8382 skrev:
> Jeg er ikke verdensmester i opbygning af formularer. Det er nok det, der er
> det største problem.
>
> Men det kan være, jeg får at vide, hvordan jeg burde have lavet siden.

Jeg er bange for at vi ikke fik oplysninger nok med XFUTen, til at kunne
hjælpe ret kompetent. Har du en URL på den side hvor du har problemer,
og eventuelt en smule mere om hvad det er du har bøvl med?

mvh

Jesper Brunholm

Fra : Martin

Dato : 05-01-07 14:03

Jesper Brunholm wrote:

> Jeg er bange for at vi ikke fik oplysninger nok med XFUTen, til at kunne
> hjælpe ret kompetent. Har du en URL på den side hvor du har problemer,
> og eventuelt en smule mere om hvad det er du har bøvl med?

De stod lidt gemt under message ID'et :)

http://home19.inet.tele.dk/pnanedb/index.htm

Fra : Jesper Brunholm

Dato : 05-01-07 15:29

Martin skrev:

> De stod lidt gemt under message ID'et :)
>
> http://home19.inet.tele.dk/pnanedb/index.htm

Ah - tak, men - kald mig bare langsom - jeg har stadig ikke styr på hvad
problemet er, det er ikke en hensigtsmæssig måde at lave baggrundsgrafik
på, men så vidt jeg kan læse i originalen, er det ikke det det handler om?

mvh

Jesper Brunholm

Fra : Flemming Svendsen

Dato : 04-01-07 08:47

">>
> Det må være et problem for Firefox brugere. der er mig bekendt ikke
> problemer med Intenet Explorer.
>
> Godt nytår.
> Preben Nørgaard
----------
Men følgende blev foretaget fra 'Explorer':

"Når man vil skrive en kommentar til sitet via formularen, får man den
besked efter afsendelse at siden ikke eksisterer mere."

Flemming

Fra : Preben Nørgaard - 83~

Dato : 04-01-07 10:14

Hej Flemming

Du har ret. Hvis navn og e-mail ikke er udfyldt, får man også fejlen ved
brug af internet explorer.

Vil du være venlig og prøve igen med navn og e-mail felterne udfyldt.

Mvh Preben

Fra : Flemming Svendsen

Dato : 04-01-07 12:25

> [...]
> brug af internet explorer.
>
> Vil du være venlig og prøve igen med navn og e-mail felterne udfyldt.

-----------
S'gerne
Så ser det ud til at virke:
Tak for din henvendelse
You sent us the following data:

name = Flemming Svendsen
client_email = zeus2snabelamail.dk
remark = Dette er en prøve skrevet den 4. januar 2007

Please return to Tilbage

Hilsen Flemming, 4220

Fra : Preben Nørgaard - 83~

Dato : 05-01-07 16:32

Der er lagt en revideret opdatering på hjemmesiden.