afprøvning af dykkerflasker
Fra : jan krogh

Dato : 02-01-07 22:35

--
lappedykkeren
Hejsa , mon ikke der skulle være nogle som ved hvor jeg kan få
trykprøvet og fornyet mine dykkerflasker (igen måske).
Jeg bor i trekanområdet .
Med venlig hilsen lappedykkeren

Fra : Niels

Dato : 02-01-07 23:01

jan krogh (slet JITKZ) wrote:

Tal med Peter Abildgren

tlf. 75934471

Mvh. Niels

Fra : Svend Erik Østergaar~

Dato : 02-01-07 23:59

Hej Jan
Du kan prøve ved Firmaet Lotek i Sønderborg
http://lotek.dynamicweb.dk/Default.asp?ID=468

Eller du kan prøve at høre på det lokale Beredskabscenter de kan
også få trykprøvet flasker.

MVH Svend Erik

Fra : Seerup

Dato : 03-01-07 00:19

> Hej Jan
> Du kan prøve ved Firmaet Lotek i Sønderborg
> http://lotek.dynamicweb.dk/Default.asp?ID=468

Jeg fik prøvet mit sæt hos LOTEK i '06.
Her gav jeg 195,- + moms pr. flaske, og prøvningen tog en uge.

Flaskerne blev indleveret hos LOTEK i Aalborg, og transporten til og fra
Sønderborg var inkluderet i prisen.
Der var ingen problemer med at handle der som privat, bortset fra at de i
Aalborg ikke tager dankort.

Seerup

Fra : Svend Erik Østergaar~

Dato : 03-01-07 00:33

Hej igen

Vi plejer at samle flaskerne i klubben og køre en trailerfuld
til beredskabet i Thisted, hvor de så kan hentes sidst på dagen
eller næste dag.
Sidst kostede det så vidt jeg bhusker 170 kr inc moms pr flaske.

MVH Svend Erik

Fra : jan krogh

Dato : 03-01-07 16:02

Hej igen og mange tak for oplysningerne så må jeg hellere få
flaskerne afsted , tak skal i have
Mvh Jan

Svend Erik Østergaard Nielsen <s.e@12XM2pc.dk> (slet 12XM2)

--