Problem med opstart af "Freedom Fighters"
Fra : Sren Kjeldsen

Dato : 02-01-07 19:04

Jeg har lige installeret spillet på min computer og når jeg starter
programmet via Freedom.Exe kommer der kun et titelvindue op, mens
skrivebordet kører i baggrunden.
Derfra sker der intet...

Jeg bruger Windows XP Home Edition og spillet er blevet købt og betalt for.
Kan ikke registrere varen, da den ikke godtager min zip-kode

Fra : Sren Kjeldsen

Dato : 02-01-07 22:41

"Sren Kjeldsen" <lordseverin@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg bruger Windows XP Home Edition og spillet er blevet købt og betalt
> for. Kan ikke registrere varen, da den ikke godtager min zip-kode

Jeg får denne fejlmeddelse og jeg har intet kørende af den art!

[Debugger detected - please close it down and restart!

Windows NT users: Please note that having the WinIce/SoftIce service
installed means that you are running a debugger!]

Fra : Martin Petersen

Dato : 04-01-07 11:31

> [...]
>
> Windows NT users: Please note that having the WinIce/SoftIce service
> installed means that you are running a debugger!]

Der er et løsningsforslag her:
http://helpdesk.gamehelper.com/common/default.asp?App_Module=SUPPORT&Tab=&ID=845

- Martin

Fra : Sren Kjeldsen

Dato : 04-01-07 22:13

"Martin Petersen" <usenet@[FJERN]nakskovnet.dk> skrev i en meddelelse
> "Sren Kjeldsen" <lordseverin@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse

> Der er et løsningsforslag her:
> http://helpdesk.gamehelper.com/common/default.asp?App_Module=SUPPORT&Tab=&ID=845
>
> - Martin

Ok cool nok... Fandt en crack, må jeg indrømme...

Tak for hjælpen!