Spørgsmål om porebeton
Fra : Jesper Jacobsen

Dato : 02-01-07 13:06

Jeg skal til at have sat lidt porebeton op i mit badeværelse. Det skal
bruges sådan at jeg sætter det op hvor det bliver 10-15 cm ud fra væggen, og
de 10 cm bred som det nu er. Jeg vil så sætte nogen fliser op på det, og
planen er så at sætte et brusehjørne ind, men på den måde, at det blviver to
låger, der skal gå ind i et hjørne, når det ikke er i brug.

Mit spørgsmål er så, Hvor meget kan det porebeton holde til i træk, når man
sætter en raugplug i ??

Mvh.

Jesper

Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : Schnitzer

Dato : 02-01-07 15:13

Jesper Jacobsen skrev:
> [...]
>
> Mvh.
>
> Jesper

> Den har indtil videre sparet mig for at få 250 spam-mails

Hmm jeg går ud fra at du vil pudse leca`en inden montering af fliser
eller snakker du om multiblokke/gasbeton ?

alternativttil rawplugs kan du bruge hilti hit eller andet klæbeanker
evt slagankre..

Fra : Jesper Jacobsen

Dato : 02-01-07 15:20

"Schnitzer" <uldumdude@hotmail.com> skrev i en meddelelse

Jesper Jacobsen skrev:
> [...]
>

> Hmm jeg går ud fra at du vil pudse leca`en inden montering af fliser
> eller snakker du om multiblokke/gasbeton ?

Det er de multiblokke jeg vil skære op i den størrelse jeg nu skal bruge.

> alternativttil rawplugs kan du bruge hilti hit eller andet klæbeanker
> evt slagankre..

Det kender jeg så ikke.

Fra : Schnitzer

Dato : 03-01-07 13:19

Jesper Jacobsen skrev:
> [...]
>
> Det kender jeg så ikke.
>
> Jesper

> Den har indtil videre sparet mig for at få 250 spam-mails

Forhør di evt i dit byggemarked