Karoline-træf sidste søndag i hver måned i~
Fra : Flemming Petrich Jen~

Dato : 27-06-01 13:59

Hej DFM
Nu har der været snakket så meget om Karoline-træf der jo, som alle ved
finder sted hver eneste sidste søndag i måneden - I køretiden -
Er der aldrig nogen der har tænkt at køre til kaffemøde den første søndag i
måneden i Sønderhav - der er en fantastisk flot natur, "de syv bjerge" man
lige kan tage en tur henover - jeg har planlagt en tur på søndag for vores
klub her i esbjerg med afgang kl. 10.00 fra klubhuset Ewalds-Alle. Vi kører
en tur over grænsen for evtl. at proviantere, få lidt at spise og så til
Sønderhav gennem Kruså-Kollund til Sønderhav. Dette er en fantastisk tur med
mange naturoplevelser - Flensborg fjord - Okseøerne -
Anbefalingsværdigt
Petrich XV535S

Fra : FTJ

Dato : 27-06-01 14:22

"Flemming Petrich Jensen" wrote in message

> Er der aldrig nogen der har tænkt at køre til kaffemøde den første søndag
> måneden i Sønderhav - der er en fantastisk flot natur,.

Jo da - det plejer at være rigtig godt besøgt.
Tirsdag aftner er der også et godt ryg ind af MC'er i Sønderhav,
i går var der godt over 100 MC'er der nede - rigtig hyggeligt.
Om tirsdagen er der som regel en tur fra Guderup på Als, over Sønderborg,
som så ender op i Sønderhav.

mvh...

Finn - stamgæst i Sønderhav.

Fra : Flemming Petrich Jen~

Dato : 28-06-01 17:09

Jep - kid-brother er medlem af klubben i Sønderborg
og de kører gerne den vej ned - der er jo en fantastisk natur dernede - hele
tiden noget at se på.
Jeg har planlagt en tur derned på søndag for vores klub - MC Touring West
Senior - så måske ses vi
Hilsen
Flemming XV535S