Mis og mor deler tallerken
Fra : Jan Nielsen

Dato : 02-01-07 06:26

Fra : Ukendt

Dato : 02-01-07 08:46

Jan Nielsen wrote:
> http://www.dumpalink.com/media/1166226002/Here_kitty_kitty_kitty...
>
> Godt nytår.
>
> Hilsen Jan

Den har været postet før... Kan huske jeg var ved at Ka... op da jeg så den.
Og det er da mega-synd for katten...

Fra : Leyna

Dato : 05-01-07 00:06

On Tue, 2 Jan 2007 08:45:37 +0100, "Louise"
<louise.krarupSNABELAprivat.dk> wrote:

>Den har været postet før... Kan huske jeg var ved at Ka... op da jeg så den.
>Og det er da mega-synd for katten...

Jeg kan slet ikke se den. Kommer bare til en videoside...

--
Leyna
http://www.leyna.dk/hvalpe-salg

Fra : Siri

Dato : 05-01-07 10:54

> Leyna skrev:

> Jeg kan slet ikke se den. Kommer bare til en videoside...

> [...]

Jamen, du går absolut ikke glip af noget.
For det første er det ikke sjovt at se en kat blive hevet fra fadet, når
den lige er begyndt at spise - for det andet er det i øvrigt et rigtig
klamt forsøg på at miskreditere (ja undskyld ordet...) mennesker med
mere end et par pund for meget om livet. Bare for ringe! Nu går jeg godt
nok OT, men jeg bliver gal, når folk skal hænges ud som dumme osv p gr
af udseendet. Det er ikke bare for billigt - det er dumt og symptom på
et sygt samfund. Respekt for alle mennesker uanset størrelse, kulør osv
osv - tak.
Og så tilbage til kattene - det var i øvrigt en rigtig sød misling på
filmen.
Med venlig hilsen
Siri
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Leyna

Dato : 05-01-07 11:37

On Fri, 05 Jan 2007 03:54:23 -0600, Siri
<medetsmilKATTE@BAKKEyahoo.dk> wrote:

> [...]
>klamt forsøg på at miskreditere (ja undskyld ordet...) mennesker med
>mere end et par pund for meget om livet.

Hmmmm... Lyder som om man skal have de overvægtige hængt ud for at æde
kattemad. Personligt trot jeg nu ikke det er det man bliver fed af...
og jeg ved lidt om hvad jeg taler om.

Man tager aldrig maden fra et dyr!!!

Fra : Tove Krieger

Dato : 02-01-07 15:13

Jan Nielsen wrote:
> http://www.dumpalink.com/media/1166226002/Here_kitty_kitty_kitty...
>
> Godt nytår.
>
> Hilsen Jan

Også et godt nytår til dig.

Hun er noget ulækker den gode katteslave. Hun ser nu heller ikke ud,
som om det er tun hun hovedsageligt lever af. Bvadr

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Siri

Dato : 02-01-07 16:44

> Jan Nielsen skrev:
> http://www.dumpalink.com/media/1166226002/Here_kitty_kitty_kitty...
>
> Godt nytår.
>
> Hilsen Jan

Du go'este....
Ku' du ikke lige ha' advaret....
Det er lige før, at jeg er glad for, at lyden ikke funker på min pc.
Gisp.
Men godt nytår, altså.

Fra : Lene Hansen

Dato : 02-01-07 18:16

Jeg er nysgerrig, men tør ikke kigge "ss" hvad handler det om tør jeg
overhovedet se det?????

Lene.

Fra : Tove Krieger

Dato : 02-01-07 19:40

Lene Hansen wrote:
> Jeg er nysgerrig, men tør ikke kigge "ss" hvad handler det om tør
> jeg overhovedet se det?????
>
> Lene.

Det er ikke farligt. Det er bare en tosset kone der vasker ansigt i en
dåse tun

Fra : Siri

Dato : 03-01-07 11:48

> Tove Krieger skrev:

> Det er ikke farligt. Det er bare en tosset kone der vasker ansigt i en
> [...]

Ja, I må undskylde, hvis jeg overdramatiserede - det startede bare så
hyggeligt, og så slam, hiver hun den arme kat væk fra den mad, den lige
var begyndt at nyde, og ned på gulvet, og så videre - jeg stoppede bare,
det var da rent gak....
Der har de helt klart været links til klip, der var meget værre - men
jeg er også et pivehovede, der slet ikke kan klare den slags. Nul
gysere, splatter, barsk humor og alt det der til mig. Der er alt for
mange katte, der bliver behandlet helt uhyrligt, og jeg vil som før
nævnt ikke vide mere - bare hjælpe med at stoppe det.
Lad os skaffe os en lovgivning og en udøvende magt, der griber ind
overfor dyremishandling - jo før, jo hellere.
Og så iøvrigt forkæle og passe godt på vores misserdyr

Fra : Tove Krieger

Dato : 05-01-07 14:36

Siri wrote:

> [...]
> så hyggeligt, og så slam, hiver hun den arme kat væk fra den mad,
> den lige var begyndt at nyde, og ned på gulvet, og så videre - jeg

Nu må man jo nok ikke glemme, at den slags flashfilm for det meste er
hjemmevideoer som folk selv uploader til nettet Den lille søde
mis har garanteret fået lov til at spise resterne af "ansigtsmasken"

Jeg har også svært ved at se komikken, men nogle mennesker er parate
til næsten hvad det skal være for at blive set. Der er næppe
tale om en "skjult kamera" optagelse.

> [...]
> Lad os skaffe os en lovgivning og en udøvende magt, der griber ind
> overfor dyremishandling - jo før, jo hellere.

Jeg giver dig fuldkommen ret i, at dårlig behandling af *alle* dyr
skal stoppes, men det er desværre nok utopi hvis man tror det vil
ske - man kan kun håbe. I dette tilfælde med filmen var det såmænd nok
bare et udslag af ubetænksomhed når katten blev gennet ned fra bordet,
eller også var det for at anskueliggøre at det var kattemad hun smurte
i hovedet. I hvert fald var det ulækkert