Outlook og 6210 !!!
Fra : Andersen

Dato : 27-06-01 14:04

Hej

Jeg har købt en Nokia 6210 og har Outlook 2000
på min pc.(Win 2000) på mit arbejde og det samme
der hjemme.
Kan nogle hjælpe mig med hvordan jeg så opdatere
mine pcér via min 6210er.Eller er der en side på
nettet der omhandler dette emne ???

Håber nogle kan hjælpe

Venlig hilsen og på forhånd tak
Thomas

Fra : Ole Gaarde Kristense~

Dato : 16-07-01 20:38

"Andersen" <thomas.andersen@pmb.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> der hjemme.
> Kan nogle hjælpe mig med hvordan jeg så opdatere
> mine pcér via min 6210er.Eller er der en side på

Hej Thomas,
Med din 6210'er skulle der gerne være fulgt en CD med Nokia's PC-Suite.
Derudover skal du bruge et datakabel (som f.eks. kan findes på
http://www.thansen.dk/products.asp?c=2495677&n=303644237#login)
Derefter skal programmet installeres, og så er det så godt som
selvforklarende.
Vær dog opmærksom på hvad du sætter til at "bestemme" når du kommer så
langt.
Du kan nemlig vælge om det skal være telefonens eller Outlooks indhold der
er det "rigtige".
Jeg har haft en del problemer med dubletter. Typisk hedder min moster f.eks.
Moster på telefonen og hendes rigtige navn i Outlook. Når du synkroniserer
vil hendes nummer så optræde 2 gange i telefonen. Så kan telefonen ikke
finde ud af hvad den skal kalde hende når hun ringer, og dermed viser den
kun nummeret (og ikke den tekst hun er gemt under).
God førnøjelse - og huske at tage backup af dine Outlook-filer inden du går
i gang

Ole Gaarde Kristensen