WoW - opdele items i mindre portioner
Fra : Peter T.

Dato : 01-01-07 23:09

Af forskellige årsager vil jeg gerne opdele ting i rygsækken i mindre
portioner, så feks. 20 skind bliver til feks. 4x5 skind. :)

Kan det lade sig gøre? Og i så fald hvordan?

--
[Sig removed by Administrator: Signature can not exceed 20GB]

Fra : Ukendt

Dato : 01-01-07 23:51

On 01 Jan 2007 22:08:57 GMT, "Peter T." <pinoc10@hotmail.GEBIScom>
wrote:

>Af forskellige årsager vil jeg gerne opdele ting i rygsækken i mindre
>portioner, så feks. 20 skind bliver til feks. 4x5 skind. :)
>
>Kan det lade sig gøre? Og i så fald hvordan?

Shift-klik på den stak du vil dele.

Mvh Claus
--
I never apologize! I'm sorry, but that's just the way I am.
- Homer Simpson

Fra : Peter T.

Dato : 01-01-07 23:57

Claus Nielsen udviste en rettidig omhu og skrev:

> Shift-klik på den stak du vil dele.

Tak. :)

--
[Sig removed by Administrator: Signature can not exceed 20GB]