Buffet eller fiskebuffet i nordjylland
Fra : Thomas.....

Dato : 01-01-07 22:37

Hejsa

Jeg skal lige høre om I kan hjælpe mig lidt??
Jeg skal finde en restaurant i Nordjylland der servere buffet eller meget
gerne fiskebuffet, her i januar!

Jeg håber at I kender til sådan en??

Mvh Thomas

Fra : Gert Krabsen

Dato : 01-01-07 22:56

Thomas..... wrote:
> [...]
>
> Jeg skal lige høre om I kan hjælpe mig lidt??
> Jeg skal finde en restaurant i Nordjylland der servere buffet eller meget

Prøv Rosdahls.
http://www.rosdahls.dk/default.efact?pid=2599&mid=2061&hid=2067&sub=2045

Om den er midlertidig indstillet på grund af vejombygningen på havnen er
jeg ikke klar over.

Ellers er der en restaurant på Sæby Havn (husker ikke navnet), der også
plejer det, men om de har åben i januar??

Fra : Thomas.....

Dato : 02-01-07 17:21

> [...]
>

> Ellers er der en restaurant på Sæby Havn (husker ikke navnet), der også
> plejer det, men om de har åben i januar??

Maden ser ellers lækker ud, men jeg kunne godt tænke mig en lidt længere
oppe.
Begge dem i sæby har vinter lukket (Jensens & Franks).

Så har du ikke et par forslag til??
Der må da også være nogen i Skagen, jeg kan bare ikke finde dem!??

Fra : Gert Krabsen

Dato : 02-01-07 18:01

Thomas..... wrote:

> Maden ser ellers lækker ud, men jeg kunne godt tænke mig en lidt længere
> oppe.
> Begge dem i sæby har vinter lukket (Jensens & Franks).
>
> Så har du ikke et par forslag til??

www.google.dk

fiskerestaurant + buffet (+ evt skagen)

Fra : Thomas.....

Dato : 02-01-07 23:01

> www.google.dk
>
> fiskerestaurant + buffet (+ evt skagen)

Ja, det fik jeg også meget ud af.......

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 01-01-07 22:58

"Thomas....." <12345678karlsen.mail.dk> writes:

> [...]
>
> Jeg skal lige høre om I kan hjælpe mig lidt??
> Jeg skal finde en restaurant i Nordjylland der servere buffet eller meget

Mine forældre har snakket meget om en fiskerestaurant i Sæby. De
bliver helt salige, så jeg tror det er godt. :)

http://www.jensensfisk.dk/

Mvh Trine

--
Overnatning for op til fire personer i egen lejlighed. Hunde er velkomne.
Butik med kurve, frostsikre stentøjsfigurer, brugskunst og meget mere.

Fra : Thomas.....

Dato : 02-01-07 05:22

> [...]
> Overnatning for op til fire personer i egen lejlighed. Hunde er velkomne.
> Butik med kurve, frostsikre stentøjsfigurer, brugskunst og meget mere.

Ja jeg kender dem godt, men de har ikke åben her om vinteren......desværre