Godt nytår.
Fra : Tove Krieger

Dato : 31-12-06 18:49

Jeg vil benytte lejligheden til at ønske alle i gruppen et rigtig
godt nytår, og tak for mange interessante meningsudvekslinger og
erfaringer i 2006. Håber at alle vores dejlige små venner må komme
helskindet igennem 2007.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Lene Hansen

Dato : 31-12-06 19:41

Godt nytår til dig og alle andre her også.

Mvh
Lene

Fra : A. S. Nielsen

Dato : 31-12-06 19:44

> [...]
> nytår, og tak for mange interessante meningsudvekslinger og erfaringer i
> 2006. Håber at alle vores dejlige små venner må komme helskindet igennem

Tak i lige måde, Tove.

Venlig hilsen, Anelise

Fra : Ukendt

Dato : 31-12-06 19:49

> [...]
> nytår, og tak for mange interessante meningsudvekslinger og erfaringer i
> 2006. Håber at alle vores dejlige små venner må komme helskindet igennem

Mange tak og i lige måde
Mvh Allan

Fra : Nynne Hansen

Dato : 01-01-07 02:52

Tak Tove - et rigtigt missefornøjeligt nytår til alle her fra matriklen i
Valby!

Nynne, Robin og Duchess )

Fra : Siri

Dato : 01-01-07 14:03

> [...]
> godt nytår, og tak for mange interessante meningsudvekslinger og
> erfaringer i 2006. Håber at alle vores dejlige små venner må komme

Tak - i meget lige måde
Tak til alle NG'ere for en spændende, lærerig, og nogle gange et broget
debat
Håber, at alle jeres missebasser havde en god, tilfreds nytårsaften!
Jeg var bekymret for Gia, der normalt ikke kan lide høje lyde - men hun
tog det med ophøjet ro!
Sidste nyt fra foder-fronten: Hun blev budt på lune tiger-rejer, men ak
med den vanlige reaktion 'Undren og tilbagetrækning -
hvad-er-det??-ikke-mad!!'. Hver sin smag - en dag åbenbarer hun nok sin
specielle præference... Bliver det mon spinatsalat eller flæskesteg....
Vi elsker alle vores katte, hver især, helt speciel - godt nytår til
alle varianter
Med venlig hilsen
Siri
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Ukendt

Dato : 01-01-07 19:39

> [...]
> godt nytår, og tak for mange interessante meningsudvekslinger og
> erfaringer i 2006. Håber at alle vores dejlige små venner må komme

Tusind tak og i lige måde

Mange hilsener fra Louise og Buster