DIR i Nordjylland?
Fra : Seerup

Dato : 31-12-06 13:17

Efter at have læst her i gruppen i et stykke tid, og derfor naturligvis at have
læst en del om DIR, er jeg kommet til at tænke på hvor mange DIR'er der er i det
nordlige jydeland? Og om en af dem evt. ville vise/snakke grej etc. til en,
måske to, nysgerrige?

Det er jo fint nok at sidde og læse om folks subjektive meninger, men for selv
at danne en mening tror jeg på "hands/eyes on".

Godt nytår til alle her, og tak for indspark o.a. i det forløbne år.

Seerup. (med makker i herværende issue)

Fra : Ukendt

Dato : 31-12-06 16:15

Seerup wrote:
> [...]
>
> Det er jo fint nok at sidde og læse om folks subjektive meninger, men
> for selv at danne en mening tror jeg på "hands/eyes on".

tja hvor mange der er i det Nordlige Jydeland, ved jeg ikke, jeg ved at der
er flere i det midt jydske, dem kan du sikkert gåt få til at kikke forbi en
dag, hvis i betaler transport udgifterne.

jeg selv er altid meget villig til at hjælpe folk igang, MEN jeg bord
desvære på falster, så det vil nok være en dyr løsning at få mig over
men hvis du ikke finder andre, så er det da en mulighed.

det sker da også af og til at jeg er i Fredericia eller Århus, da jeg
oprindelig kommer fra Fredericia, men det kommer jo lidt an på hvor hurtig
det skal være, hvis du ikke kan finde andre og har god tid så kan vi finde
ud af noget næste gang jeg har et ærne i jylland.

men uanset om det bliver mig der kommer eller end af da andre, så er det en
fordel hvis i samler nogle stykker, det kan jo også være der er folk fra
nabo klubber osv der har lyst til at høre noget om DIR, der kan jo måske
også være spændende for folk som ikke direkte er interaseret i DIR at høre
lidt om det, så ved man da i det mindast hvad folk snakker om når man
snakker DIR.

kan man samle feks 20 der godt vil høre lidt om det, ja så er det jo let at
dele transport udgifterne.
eller måske hvis der er mange fra klubben der er interasseret i et sådanne
foredrag så kan man måske lokke kasseren til at betale

det er bare ud og lave lidt reklame

mvh Morten Dall Darmer

Fra : Seerup

Dato : 31-12-06 16:47

> tja hvor mange der er i det Nordlige Jydeland, ved jeg ikke, jeg ved at der er
> flere i det midt jydske, dem kan du sikkert gåt få til at kikke forbi en dag,
> hvis i betaler transport udgifterne.

Ja, eller måske smide en lagkage i bilen, og tøffe afsted til vedkommende selv
(med makker)

> jeg selv er altid meget villig til at hjælpe folk igang, MEN jeg bord desvære
> på falster, så det vil nok være en dyr løsning at få mig over
> men hvis du ikke finder andre, så er det da en mulighed.

Det husker vi lige

> [...]
> eller måske hvis der er mange fra klubben der er interasseret i et sådanne
> foredrag så kan man måske lokke kasseren til at betale

Også en mulighed. Dog er jeg pt. "mellem klubber" da jeg pga kursusaktivitet
ikke kommer i min gamle, og samme kursus moralsk set forhindrer mig i at
indmelde mig i en ny (har noget at gøre med kursus- og klubaftner). Men det er
en anden snak.
Takker indtil videre.

Seerup.