spil til 2 skærme ?
Fra : Michael

Dato : 31-12-06 11:27

Findes der nogle spil som hvor man kan bruge 2 skærme til , da jeg har 2
skærme tilsluttet til min pc på samme grafikkort

Fra : Bruno

Dato : 31-12-06 13:58

Michael wrote:
> Findes der nogle spil som hvor man kan bruge 2 skærme til , da jeg har 2
> skærme tilsluttet til min pc på samme grafikkort

Stort set alt der benytter ID's Quake engines og alt der bruger Epic's
Unreal engine burde kunne, men det kan være du skal rode i nogle
INI-filerr. 2 Skærme er dog ikke rigtig ideelt fordi midten af ens
synsfelt så er der hvor de to skærme mødes, det er meget bedre med 3 skærme.

En del seriøse simulatorer kan ligeledes, altså f.x. Microsoft
Flightsimulator.

Mvh
Bruno

Fra : Jubii

Dato : 31-12-06 19:28

On Sun, 31 Dec 2006 13:57:58 +0100, Bruno <dont.use@this.address.ever> wrote:
in dk.spil.computer

> [...]
>synsfelt så er der hvor de to skærme mødes, det er meget bedre med 3 skærme.
>
>En del seriøse simulatorer kan ligeledes, altså f.x. Microsoft

Jeg mener Bjarne Duelund har lavet en hjemmeside hvor han beskriver brugen af
flere skærme.
http://www.danbbs.dk/~duelund/pcinfo/ har flere af hans tips.

Fra : gb

Dato : 04-01-07 00:45

Jubii <gruntsaver@jubii.dk> wrote in

> Jeg mener Bjarne Duelund har lavet en hjemmeside hvor han
> beskriver brugen af flere skærme.
> http://www.danbbs.dk/~duelund/pcinfo/ har flere af hans tips.

En masse om NT4 og Win95. Ingenting om flere skærme, så har han sgu
gemt det godt.

--
GB

Fra : Jubii

Dato : 04-01-07 10:23

On Wed, 03 Jan 2007 23:44:42 GMT, gb <nospam@no.invalid> wrote:
in dk.spil.computer
>Jubii <gruntsaver@jubii.dk> wrote in

>En masse om NT4 og Win95. Ingenting om flere skærme, så har han sgu
>gemt det godt.

Det kan også være jeg husker forkert og at det er en anden der har beskrevet
det.

Fra : Michael

Dato : 03-01-07 16:11

hvordan kan man få 3 skærme på sin pc ? når ens pc ikke kan sli

mb har skærmkort det bruges ikke lige nu ,, og så har jeg et eks. kort pcie
som jeg kører med

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 31-12-06 18:45

On Sun, 31 Dec 2006 11:27:02 +0100, Michael wrote:

> Findes der nogle spil som hvor man kan bruge 2 skærme til , da jeg har 2
> skærme tilsluttet til min pc på samme grafikkort

Du kan i WoW, og det er næsten nødvendigt for mig med alle de addons jeg
har :)