Internet is (for) porn
Fra : Jan Bang Jensby

Dato : 31-12-06 10:33

Hej -

Jeg hørte forleden ganske få sekunder af en sang.

Jeg forstod, at der var tale om en lærer, der underviste om internettets
fortræffeligheder - hele tiden afbrudt af en elev, der råbte noget i retning
af: "Internet is (for) porn".

På et tidspunkt udtrykkes: "Grab your dick and double click" (tror jeg nok).

Hvad hedder sangen - og hvem er kunstneren?

Tak for hjælpen!

- Jensby

Fra : Thomas

Dato : 31-12-06 11:35

"Jan Bang Jensby" <janFJERN@FJERNbang-jensby.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> nok).
>
> Hvad hedder sangen - og hvem er kunstneren?

Igen anelse om hvem kunstneren er - Det er sådan en sang der har cirkuleret
på internettet i årevis... Den hedder bare 'The Internet is for Porn" - Den
kan ses og høres her : http://www.albinoblacksheep.com/flash/internet4porn

..Thomas

Fra : Mathias

Dato : 31-12-06 12:52

Jan Bang Jensby wrote:
> [...]
>
> På et tidspunkt udtrykkes: "Grab your dick and double click" (tror jeg nok).
>
> Hvad hedder sangen - og hvem er kunstneren?

Jeg er kommet frem til at det er fra en musical ved navn Avenue Q.

http://www.avenueq.com/videoclips.html

mvh. Mathias