Søger et snowboard spil
Fra : MFN

Dato : 30-12-06 22:27

Jeg leder efter et spil jeg ikke kan huske titlen på. Det er minimum fra
2002 eller ældre. Man racede ned af stejle bjerge for fuld skrue på et
snowboard mod 3-4 andre computerstyret spillere, med de vildeste flyvehop
osv. Grafikken var tiden taget i betragtning vældig god og det krævede sin
pc'er for at køre optimalt.

Kan nogen hjælpe ville det være suverænt.

mvh
Michael

Fra : John Lund

Dato : 31-12-06 15:24

Er det ikke Extreme Snowboard.

Det havde jeg i hvert fald meget fornøjelse af for nogle år siden.

Mvh

John Lund

Fra : John Lund

Dato : 01-01-07 19:01

Det må være supreme Snowboard.

Meget underholdende.

Der var vidst en demo med cornflakes-pakkerne. Jeg har stadig demoen. Skriv
til mig hvis du vil have en kopi. Det er vidst nok lovligt når det kun er en
demo.

Fra : MFN

Dato : 02-01-07 13:28

Jeg er ikke 100% sikker på det er det, jeg kan nemlig ikke lige finde nogen
billeder af det på nettet.

Michael