Suzuki SV650 med en rigtig sprød kåbe!?! -~
Fra : Jan Vinten

Dato : 27-06-01 12:49

Hej MC-gutter,

Jeg faldt lige over dette billed af en Suzuki SV650 med en noget
lækker kåbe! Er der nogen der ved, hvor man evt. kan få fat i sådan en
- og i såfald, hvad koster den?

/ Jan Vinten
Nybagt ejer af en SV650S

Fra : Jan Vinten

Dato : 27-06-01 12:51

Hmm... min newsreader, gad ikke lige som jeg ville:

http://www.sportbikes.dhs.org/Pictures/0sv2.jpg

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 27-06-01 13:28

Hej Jan