somali savnes
Fra : Marianne Hellemose

Dato : 30-12-06 08:33

videresendt fra anden liste

Somali hankastrat er blevet væk i dag fredag 29 december fra
Spobjergvej 76 i Brabrand.
Hans navn er Aslan, han er 7 år blå, men kan forveksles med en
vildtfarvet, han er øremærket med WV0056.

Han er lidt sky så prøv ikke at fange ham, men kontakt hans ejer Dorte
Carlsen på tlf: 82509324 eller mobil. 51781512.

Dorte er ikke selv på nettet så jeg har lovet at skrive for hende hun er
meget ulykkelig.

--
Marianne Cat Hellemose
***Ailurophil***

Mahatma Ghandi

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 30-12-06 13:41

Godt nyt *ggg* den lillebandit savnes ikke mere, han var kravlet om bag
nogle skuffer i deres klædeskab og gad bare ikke svare når de kaldte på ham
))

--
Marianne Cat Hellemose
***Ailurophil***

Mahatma Ghandi

Fra : Ukendt

Dato : 30-12-06 14:06

> Godt nyt *ggg* den lillebandit savnes ikke mere, han var kravlet om
> bag nogle skuffer i deres klædeskab og gad bare ikke svare når de
> kaldte på ham ))

Godt at høre...

Typisk kat, tager imod besked om at han skal komme, men skal lige overveje
om det er dte værd
Men skønt at han ikke var kommet udenfor, for vejret er da ikke kattevenligt
idag...

Mange hilsener fra Louise
- og Buster, som mener det er Slavens skyld at det er vådt og ulækkert
udenfor...

Fra : Tove Krieger

Dato : 30-12-06 14:40

Marianne Hellemose wrote:
> Godt nyt *ggg* den lillebandit savnes ikke mere, han var kravlet
> om bag nogle skuffer i deres klædeskab og gad bare ikke svare når
> de kaldte på ham ))

Dejligt at høre. Sikke en forskrækkelse hans slave har fået, men nu
ved hun i det mindste at han kan finde på at gemme sig, de små monstre
har det jo med at være "viljedøve" så det vil noget

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Siri

Dato : 31-12-06 09:35

> [...]
> Marianne Cat Hellemose
> ***Ailurophil***
> can be judged by how its animals are treated

Den lille lømmel! Her gik man og fik en lille bekymret tanke for en
stakkels kat i møgvejr....
Den lille skurk har nydt livet i hulerne.... så man skal passe på, når
man lukker skuffer Gia har også lavet et par numre med mig, hvor jeg
røg panisk rundt og ekstra-ekstra tjekkede altanen (som jeg ellers fra
starten har været obs på, hvergang der bliver lukket ud til), det var nu
sommer, men meget varmt - og så havde hun, måbe måbe, gemt sig under min
dyne!
Så jeg fik dét der søvnigt-surt-undrende blik, da jeg ville rede seng
Hendes seneste er, at hun satte sig mjavende ved min nederste reolhylde,
med et 12-binds leksikon - der var lige huleplads, hvis jeg skubbede dem
lidt ud i den ene side..... Ja ja, så fik man lige støvet af der, før
misse gemte sig. Og det er altså et syn med sådan et lille katteansigt,
der titter ud bag bøgerne
*fnis*, ja, vi har jo hørt, at Buster ikke er i tvivl om, hvem
vejrgudinden er Potedask til ham
Og godt, at Dorte fandt sin Aslan.
Med venlig hilsen
Siri