Grim Fandango installation
Fra : Martin Sjøstrand

Dato : 29-12-06 17:38

Heysa. Jeg har en ældre Lucas Classic pack med Grim Fandango i. Jeg
har engang for LANG tid siden spillet det, men nu hvor jeg ville
installere det igen, kan jeg ikke komme igang?

Jeg smider cd-rommen i, men der sker ikke det store, der er ingen
exefil jeg kan installere skidtet med. Det er på Windows XP. Nogen der
kan hjælpe mig?

Hilsen Martin Sjøstrand

Fra : Martin Mouritzen

Dato : 29-12-06 18:03

On 29 Dec 2006 08:37:43 -0800, "Martin Sjøstrand"
<sjoestrand@nybro.dk> wrote:

>Jeg smider cd-rommen i, men der sker ikke det store, der er ingen
>exefil jeg kan installere skidtet med. Det er på Windows XP. Nogen der
>kan hjælpe mig?

Hvilke filer ligger der ellers?

Jeg googlede lige, og så at nogen havde ca. samme problem som dig, som
blev løst med følgende program:
http://quick.mixnmojo.com/grim-fandango-launcher

--
Med venlig hilsen,
Martin Mouritzen.

Fra : Martin Sjøstrand

Dato : 29-12-06 23:46

Eeeh, det er bare mig der er SNOTdum

Så lang tid siden, at jeg glemte der er 2 disks, og det var disk 2 jeg
satte i, fordi nummer 1 ikke lå i coveret.

SORRY

Hilsen Martin Sjøstrand

Fra : Hagar

Dato : 30-12-06 00:53

"Martin Sjøstrand" <sjoestrand@nybro.dk> skrev i en meddelelse
[...]

Nu er det ikke fordi jeg er ond af mig, andet end i spil, men jeg ligger og
har kramper i maven af grin, men hvem har ikke prøvet at putte en forkert
skive i drevet ?

Hagar